Μια καλή ιδέα είναι στο προφιλ κάθε μέλους αντι για τον αριθμό των μηνυμάτων να αναγράφετε το αριθμός του στοκ των κιτ του καθενός μας.
Θα χυθει πολυ αιμα τοτε φιλε μου...! 
Δεν διαβασες πιο πανω? Με το τσιγκελι τους εβγαζες μια κουβεντα να σου πουν ποσα εχουν - στο περιπου! 
Παντως το καλυτερο μεσα στο προφίλ να είχε κάποια πεδία ώστε να συμπληρώνουμε πόσα μοντέλα εχουμε και πόσα εχουμε φτιάξει σύνολο..
και πόσα εχουν δημοσιευτεί στο modelclub ώστε να εμφανίζεται πόσο ενεργό μέλος είναι ...
Τι λέει αυτό ή διαχείρηση..?

όσο για το αν χυθεί αίμα...... δεν εχεις αδικο... αλλα με το τσιγκέλι δεν τους το βγάζεις....γιατί ξέρουν τι έχουν.....?
είμαστε σαν την διαδήμιση του JOKER....του στυλ.....αμα σου κατσει...δεν ξερεις τι εχεις..

(βαζω και την αφεντομουτσουνάρα μου μεσα σε αυτους)

χεχεχεχε