Στοκ ευτυχως μονο 2 + 1 που περιμενω!
Προσθεστε και αλλα 3 μισοφτιαγμενα ομως που θελουν αρκετη δουλεια ακομα.....
Παντως ειστε κακη επηρροη!!!Παλια επαιρνα ενα και αν δεν τελειωνε δεν επαιρνα αλλο,τωρα πεφτω σιγα σιγα κι εγω στο βουρκο του ''στοκ''.....
ι
ΥΓ:Αν καποια στιγμη μερικοι απο σας αποφασισουν να ξεστοκαρουν προβλεπω να υπαρξει Κραχ στην Ιπποκρατους!!!!