παιδες καλησπερα!τελικα πηρα ενα f16 academy σε 1/48.απ οτι διαβασα στο forum δεν γινεται ελληνικο χωρις μετατροπες.οποτε λεω να το φτιαξω οπως το δειχνει στο κουτι του που φαινεται και πιο ευκολο αφου ειναι το κλασσικο διχρωμο..ερωτηση.τα χρωματα που προτεινει η εταιρια συνηθως ανταποκρινοναι στην πραγματικοτητα?οταν αναφερεται σκετο white τι εννοει?mat H gloss?sorry για τις χαζες ερωτησεις αλλα στην ουσια ειναι το πρωτο μου μοντελο και θελω να το φτιαξω καλο..μ εχετε αρρωστησει βρε παλιοπαιδα...ευχαριστω!
Προφανώς εννοεις το F-16C Flying Razorbacks...
[imgt]http://www.moduni.com/picture/250/3/1/0/1/3101204.jpg[/imgt]
Κοιτα οι οδηγιες που δινει ειναι παρα πολυ καλες και οσον αφορα τα χρωματα γενικα και οσον αφορα το βαψιμο της παραλλαγης..
Οσον αφορα για Ελληνικο γινεται Block 52+ (Μιας και δινει ακροφυσιο Pratt & Whitney και μικρη εισαγωγη) αλλα το μονο που χρειαζεσαι εξτρα ειναι τα IFF Blades για μπροστα απο την καλυπτρα , την προεκταση του καθετου σταθερου .και ενα ζευγαρι τροχους με τις σωστες ζαντες....
Παντως αμα θες να το κανεις του κουτιου αν θες την γνωμη μου κάντο κορεατικο!Ειναι πολύ ομορφα!

Για οτι αλλο θες εδω ειμαστε...!
