Καλησπερα σε ολους

Αυτη την στιγμη δουλευω στα σχεδια οποτε θα περασει λιγος χρονος
μεχρη να ειμαι 100% ετοιμος, οποτε οτι εχετε απο φωτος διαθεσιμο εδω ειμαστε

Τα σχεδια δουλευωνται σε Autocad απο φωτος και βεβαια μαζι με το γνωστο σχεδιακη στιν 1/72 του PC-9
οπου οι διαφορες μεταξυ τους ειναι λιγες, σοβαρες ναι μεν αλλα λιγες.
Περι κλιμακος τωρα,ε ειναι τοσο μικρο οπου σε 1/32 εχει μηκος 317 χιλιοστα, γιαυτο

Καλα να εισται και οτι εχετε εδω ειμαστε
