Ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια..Το συγκεκριμένο κιτ κατασκευάστηκε για έναν φίλο στη Λήμνο το 1998,ο οποίος διατηρούσε μέσα στο κατάστημά του σε μια γωνίτσα , ας το πούμε μοντελιστικό τμήμα.Του το έφτιαξα και το έβαλε στη βιτρίνα του..τη συνέχεια τη μαντεύετε?
Τουλάχιστον προσωπικά,ένιωσα τη χαρα να το φτιάξω και κάποια στιγμή θα το ξαναφτιάξω με τα χρώματα των Russian Knights,επειδή είμαι λάτρης των ακροβατικών σμηνών.Υπάρχουν ακόμα άλλες δύο φωτογραφίες τις οποίες και θα ανεβάσω.
Μόλις σήμερα αγόρασα ψηφιακή και ετοιμάζομαι κι εγώ με τη σειρά μου να σας δείξω μερικές από τις δουλειές μου..
Και πάλι ευχαριστώ.
μετά τιμής 336sqn_Hawk