Αποστολέας Θέμα: Αναπαλαίωση διοράματος .  (Αναγνώστηκε 2558 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος ΑΣΤΡΑΠΟΓΙΑΝΝΟΣ

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 463
  • Age: 54
  • Τόπος: AΘΗΝΑ
  • Σαούλ Σαούλ γιατί με καταδιώκεις ;;
Αναπαλαίωση διοράματος .
« στις: Ιουλίου 09, 2007, 10:11:06 μμ »
Αν κάποια κατασκευή δεν συμπλήρώση 2ετία το έχω σε γρουσουζιά να την τελειώσω. Με αφορμή το διοραματάκι του Νίκου ζήλεψα και είπα να φτιάξω και το δικόμου. Είναι κρίμα να κάθεται , εξάλου η περισότερη δουλειά έχει γίνει . θέλει ακόμα μια λεπτή στρώση πολυεστέρα για τον ποταμό και βαψιματάκια . Σκέφτομαι να του κοτσάρω και μια πεζογέφυρα πάνω απο το στόμιο του υπονόμου. Εξαρτάται.....του υπάρχοντος χρόνου και της διάθεσης.
Συνήθως τα παρατημένα σπάνια  ξαναδημιουργούν ενδειαφέρων . Εκτός αν δείς κάτι και σου ανάψει η σπίθα, και πάλι . Και αυτό το κάτι στην προκειμένη περίπτωση ήταν το διόραμα του Νίκου.



ΙΣΡΑΗΛ = (Συνεπεια , Αξιοπιστία , Αποτελεσματικότης). Δεν έχετε παρά να μας μιμηθείτε !!!

Αποσυνδεδεμένος Nikos Tsitsos

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 2813
  • Age: 48
  • Τόπος: Athens
Απ: Αναπαλαίωση διοράματος .
« Απάντηση #1 στις: Ιουλίου 09, 2007, 10:31:31 μμ »
Έλα ντε δώστου να καταλάβει!!!!!
Το πόσο γουστάρω που βλέπω braill scale θέματα δεν μπορώ να σου πω!!!!

Δώσεεεεεεεεε!!!!! ::icon_thumright::

Αποσυνδεδεμένος Greg Filos

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 2873
  • Age: 51
  • Τόπος: THESSALONIKI
Απ: Αναπαλαίωση διοράματος .
« Απάντηση #2 στις: Ιουλίου 09, 2007, 10:38:23 μμ »
Με το νερό έχεις πολύ καλή σχέση...   ::eusa_clap:: ::eusa_clap::

Κούκλα θα βγεί  ::icon_thumright::

Αποσυνδεδεμένος melpas1013

  • Διαχειριστής
  • Scale 1/24
  • *****
  • Μηνύματα: 13250
  • Age: 47
  • Τόπος: Όπου αργεί να ξημερώσει NOT! Όπου δεν θα ξημερώσει ποτέ...
  • Στούμπανος Κώστας
    • Image
Απ: Αναπαλαίωση διοράματος .
« Απάντηση #3 στις: Ιουλίου 09, 2007, 10:45:12 μμ »
Μπράβο Δημήτρη... Πολύ καλή δουλειά... Kαι στο κτίριο και στα υπόλοιπα... Είναι κάτι προκάτ ή είναι όλα σκρατς?

Αποσυνδεδεμένος NICK OLIVER KALIMERIS

  • Modelclub.gr
  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 525
  • Age: 41
  • Τόπος: NAUPLIO-OXFORD,UK
  • modelclub.gr
Απ: Αναπαλαίωση διοράματος .
« Απάντηση #4 στις: Ιουλίου 09, 2007, 11:14:22 μμ »
Δημητρη πολυ ωραιω το διοραμα σου ::icon_thumright::Μονο μερικες παρατηρησεις-ερωτησεις θα ηθελα να σου κανω :roll:
1)Στα σκαλοπατια που κατεβαινουν προς την θαλασσα,το τελευταιο ρηχτι φαινεται στης φωτογραφιες οτι υψομετρικα ειναι πιο κατω απο την σταθμη της θαλασσας,μηπως θελει και αυτο μια στρωση πολυεστερα? :roll:
2)Πιο σωστο θα ηταν να βαλεις την κολωνα στην αλλη πλευρα του δρομου,θα φαινεται πιο σωστο ::icon_thumright::(στα δικα μου ματια τουλαχιστον)
3)Το ανοιγμα της πορτας φαινεται οτι σε διαστασεις ειναι το ιδιο με το ανοιγμα του παραθυρου,πραγμα που δεν ειναι σωστο :wink:
Κατα τα αλλα πολυ ωραιω,συνχαρητηρια και παλη ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::salut::

Αποσυνδεδεμένος Getsa

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 2963
  • Age: 53
  • Τόπος: Ερμούπολη
  • YΠΕΥΘΥΝΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΩΝ ΣΥΡΟΥ
Απ: Αναπαλαίωση διοράματος .
« Απάντηση #5 στις: Ιουλίου 09, 2007, 11:41:59 μμ »
Αστραπόγιαννε θα αστειεύεσαι...

Το νερό φαίνεται ΤΕΛΕΙΟ. Πες σε παρακαλώ την τεχνική του.  ::eusa_pray::

Τελείωσε το οπωσδήποτε.

 ::arrowred:: NICK OLIVER KALIMERIS
2)Πιο σωστο θα ηταν να βαλεις την κολωνα στην αλλη πλευρα του δρομου,θα φαινεται πιο σωστο ::icon_thumright::(στα δικα μου ματια τουλαχιστον)

Θα είχε λογική να είναι εκεί η κολώνα προκειμένου να φωτίζει τα σκαλιά. Αν μπει και μία λάμπα.

"Μη φοβάσαι το μοντέλο. Εσύ είσαι αυτός που κρατάει το κοπίδι..."

Αποσυνδεδεμένος 117tacan

  • Οι διακοπές τελείωσαν ...
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 5300
  • Τόπος: Zante
  • Είναι πολλά τα άφτιαχτα...
Απ: Αναπαλαίωση διοράματος .
« Απάντηση #6 στις: Ιουλίου 09, 2007, 11:42:20 μμ »
Θα έπρεπε να ντρέπεσαι που μας τα δείχνεις αυτά τα τα .... πως να το πω...."κατασκευάσματα" - ΜΠΡΑΒΟ.... μετά από ένα χρόνο σχεδόν... :mrgreen:

Είσαι και ντροπαλουλης παναθεμασε  :mrgreen:
Η κριτική είναι εύκολη, ...η δημιουργία είναι δύσκολη


Σβήσε και άλλα ::glossa:: ΜΠΡΑΒΟ ΡΟΥΛΑ ::award_1:: SXUWP ::award_1::

Αποσυνδεδεμένος ΑΣΤΡΑΠΟΓΙΑΝΝΟΣ

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 463
  • Age: 54
  • Τόπος: AΘΗΝΑ
  • Σαούλ Σαούλ γιατί με καταδιώκεις ;;
Απ: Αναπαλαίωση διοράματος .
« Απάντηση #7 στις: Ιουλίου 09, 2007, 11:46:14 μμ »
Δημητρη πολυ ωραιω το διοραμα σου ::icon_thumright::Μονο μερικες παρατηρησεις-ερωτησεις θα ηθελα να σου κανω :roll:
1)Στα σκαλοπατια που κατεβαινουν προς την θαλασσα,το τελευταιο ρηχτι φαινεται στης φωτογραφιες οτι υψομετρικα ειναι πιο κατω απο την σταθμη της θαλασσας,μηπως θελει και αυτο μια στρωση πολυεστερα? :roll:
2)Πιο σωστο θα ηταν να βαλεις την κολωνα στην αλλη πλευρα του δρομου,θα φαινεται πιο σωστο ::icon_thumright::(στα δικα μου ματια τουλαχιστον)
3)Το ανοιγμα της πορτας φαινεται οτι σε διαστασεις ειναι το ιδιο με το ανοιγμα του παραθυρου,πραγμα που δεν ειναι σωστο :wink:
Κατα τα αλλα πολυ ωραιω,συνχαρητηρια και παλη ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::salut::

Ετσι μπράβο να σε χαρώ ..... αυτός είσαι , κάνε με κύβους . Εχεις δίκιο σε όλα !!!!!
Αλλά .
Το όλο διοραματάκι στήθηκε μόνο και μόνο για εναν λόγο . Στήθηκε γύρω απο το κτίριο που είναι της Ματσμποξ  σε 1/76. ( για αυτό και το μικρότερο μέγεθος).
Τα διἀφορα καραγκιοζιλίκια τα έβαλα για εφέ για να πάρω την φωτό αλλά , υπήρχε και μια περίπτωση να την κάνω την μαμακία ! Τώρα που τα επισήμανες , ανακρούω πρύμνα .
Αυτό με το σκαλοπάτι έγινε επειδή είχα σκοπό στην αρχή να κάνω τον ποταμό πιο χαμηλά αλλά δεν μου έβγαινε ικανοποιητικά το εφέ του βάθους που ήθελα να δώσω .
Ρε γαμώτο σου μου είπες όλα τα στραβά  και δεν μου είπες μπράβο για την βαρκούλα  ;;;; Που έφαγα 2 μέρες για να την φτιάξω !!!! Είσαι κακός ! Παλιάνθρωπε ,άσπλαχνε.!!!  :oops: :oops: :oops:
Ευχαριστώ για τις επισημάνσεις.

Μπράβο Δημήτρη... Πολύ καλή δουλειά... Kαι στο κτίριο και στα υπόλοιπα... Είναι κάτι προκάτ ή είναι όλα σκρατς?

Ολα είναι σκράτς εκτός του κτιρίου που είναι καλούπι απο το παλιό κιτ της μάτσμποξ.

Έλα ντε δώστου να καταλάβει!!!!!
Το πόσο γουστάρω που βλέπω braill scale θέματα δεν μπορώ να σου πω!!!!

Δώσεεεεεεεεε!!!!! ::icon_thumright::


Ξανά ματά ΧΧΧΧΜΜΜΜΜΜ !!!!!! 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)  Ξέρεις εσύ.

Με το νερό έχεις πολύ καλή σχέση...   ::eusa_clap:: ::eusa_clap::

Κούκλα θα βγεί  ::icon_thumright::

Κάτσε ντε , να δούμε ..... ο πολυεστέρας δεν είναι παιχνίδι έχει πάρα πολλές ιδιοτροπίες . Φτάχνεις κάτι  και ταυτόχρονα κάνεις και το σταυρό σου.
Και όπως λέω πάντα ..... Αν δεν μοντελάρεις συνέχεια ...... Οπως κάποιοι τυχεροί !!!  Ολα ξεχνιούνται τζιφίλε μου. Ξεμαθαίνει το χέρι. Οπως και να το κάνεις έτσι είναι.

Και για να τελειώνουμε εν συντονυμία σας μερσώ πολύ .... και ο θεός να βάλι το χέρι του .
ΙΣΡΑΗΛ = (Συνεπεια , Αξιοπιστία , Αποτελεσματικότης). Δεν έχετε παρά να μας μιμηθείτε !!!

Αποσυνδεδεμένος NICK OLIVER KALIMERIS

  • Modelclub.gr
  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 525
  • Age: 41
  • Τόπος: NAUPLIO-OXFORD,UK
  • modelclub.gr
Απ: Αναπαλαίωση διοράματος .
« Απάντηση #8 στις: Ιουλίου 09, 2007, 11:59:04 μμ »
Αστραπόγιαννε θα αστειεύεσαι...

Το νερό φαίνεται ΤΕΛΕΙΟ. Πες σε παρακαλώ την τεχνική του.  ::eusa_pray::

Τελείωσε το οπωσδήποτε.

 ::arrowred:: NICK OLIVER KALIMERIS
2)Πιο σωστο θα ηταν να βαλεις την κολωνα στην αλλη πλευρα του δρομου,θα φαινεται πιο σωστο ::icon_thumright::(στα δικα μου ματια τουλαχιστον)

Θα είχε λογική να είναι εκεί η κολώνα προκειμένου να φωτίζει τα σκαλιά. Αν μπει και μία λάμπα.



Δεν ειναι κολωνα φωτισμου ομως φιλε μου.Μου φαινεται οτι ειναι κολωνα του ΟΤΕ ::icon_thumright::

Αποσυνδεδεμένος ΑΣΤΡΑΠΟΓΙΑΝΝΟΣ

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 463
  • Age: 54
  • Τόπος: AΘΗΝΑ
  • Σαούλ Σαούλ γιατί με καταδιώκεις ;;
Απ: Αναπαλαίωση διοράματος .
« Απάντηση #9 στις: Ιουλίου 10, 2007, 12:21:08 πμ »
Αστραπόγιαννε θα αστειεύεσαι...

Το νερό φαίνεται ΤΕΛΕΙΟ. Πες σε παρακαλώ την τεχνική του.  ::eusa_pray::

Τελείωσε το οπωσδήποτε.

 ::arrowred:: NICK OLIVER KALIMERIS
2)Πιο σωστο θα ηταν να βαλεις την κολωνα στην αλλη πλευρα του δρομου,θα φαινεται πιο σωστο ::icon_thumright::(στα δικα μου ματια τουλαχιστον)

Θα είχε λογική να είναι εκεί η κολώνα προκειμένου να φωτίζει τα σκαλιά. Αν μπει και μία λάμπα.



Δεν ειναι κολωνα φωτισμου ομως φιλε μου.Μου φαινεται οτι ειναι κολωνα του ΟΤΕ ::icon_thumright::

Τέτοια να ακούω να χαίρωμαι , όλα τα πιάνεις ατιμούλικο . Δεν σταματάς λέω 'γω τα πετούμενα που φτιάχνεις να ασχοληθείς με αυτό για το οποίο είσαι και σπουδαγμένος .
Θα το κάνετε μονοκρατορία των Αναπλιωτών.
ΙΣΡΑΗΛ = (Συνεπεια , Αξιοπιστία , Αποτελεσματικότης). Δεν έχετε παρά να μας μιμηθείτε !!!

Αποσυνδεδεμένος ΣΜΗΝΑΡΧΟΣ(Ι)ΚΑΚΑΛΟΣ

  • at Ormond VOR, radial 260, 3500ft...
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 2189
  • Age: 41
  • Τόπος: Daytona Beach
  • Παντέλας
    • http://www.airclub-larissa.gr
Απ: Αναπαλαίωση διοράματος .
« Απάντηση #10 στις: Ιουλίου 10, 2007, 01:37:49 πμ »
Ωραίο Δημήτρη!!! :shock: Αν και δεν τα πάω καλά με τα διοράματα μπορώ να πω ότι και η βαρκούλα είναι εξαιρετική υπό κλίμακα!! ::icon_thumright::

Αποσυνδεδεμένος mmaker

  • Scale 1/32
  • *
  • Μηνύματα: 9893
  • Age: 54
  • Τόπος: Αθήνα
  • modelclub.gr
    • Ελληνική Μοντελιστικη Κοινότητα
Απ: Αναπαλαίωση διοράματος .
« Απάντηση #11 στις: Ιουλίου 10, 2007, 02:37:56 πμ »
Πανέμορφο φίλε,και φοβερή η ιδέα σου για μισοσπασμένη και μισοβυθισμένη βάρκα!
Εξαιρετικά τα πέτρινα και η σκάλα, με πανέμορφο σκάλισμα στην κλίμακα!
Αυτό που με χαλάει εμένα,είναι το κτίριο!
Εντάξει καταλαβαίνω ότι για συναισθηματικούς λόγους θες να βάλεις και κάποιες απ τις βασούλες της Matchbox.
Όμως η λεπτομέρεια τους είναι πολλά χρόνια πίσω σε σχέση με την δουλειά που έχεις ρίξει!
Καλύτερα φτιάξε απ το κουτί κάποια άρματα Matchbox και βάλτα με τις βάσεις τους.
Προσωπική μου άποψη είναι να το ξηλώσεις και να βάλεις κάποιο άλλο ή να φτιάξεις κάποιο δικό σου!
Σίγουρα το έχεις!
Τέλος,εκτός από κάποιες μικρολεπτομέρειες,εκεί που χρειάζεται να σκύψεις το κεφάλι και να τα δώσεις όλα,είναι οι φιγούρες...
Βάλε καλή φιγούρα στα μοντέλα σου και τρελλαθείς με το πόσο περισσότερο βελτιώνεται η εικόνα τους!  :wink:
Γιώργος   
Ναι,φτιάχνουμε και κοσμήματα!Κάντε ένα Like!
www.facebook.com/artnclay.gr

Αποσυνδεδεμένος JohnMet

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1827
  • Age: 42
  • Τόπος: Κρήτη
  • Πάντα μ'αρέσει να πετώ με κόντρα τον αέρα...
Απ: Αναπαλαίωση διοράματος .
« Απάντηση #12 στις: Ιουλίου 10, 2007, 02:41:20 πμ »
Πολύ όμορφο...άντε να τελειώνει!!!!!!

Αποσυνδεδεμένος Περικλής

  • Περικλής Σαλεσιώτης
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 4935
  • Age: 51
  • Τόπος: Ναύπλιο - Newcastle
  • Καλημέρα σας απο Newcastle!!!!!!!!!
    • My Home Page
Απ: Αναπαλαίωση διοράματος .
« Απάντηση #13 στις: Ιουλίου 10, 2007, 08:41:47 πμ »
Αστραπόγιαννε φιλε μου πολυ ομορφο. Το νερο ολα τα λεφτα!!!!!!!!!!!!!!!!

 ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Περικλης Σαλεσιωτης
http://periklissalessiotismodels.webs.com/

Αποσυνδεδεμένος gkontog

  • Scale 1/24
  • ******
  • Μηνύματα: 12382
  • Age: 61
  • Τόπος: Αθήνα
  • Τόσα πολλά μοντέλα, τόσος λίγος χώρος...
Απ: Αναπαλαίωση διοράματος .
« Απάντηση #14 στις: Ιουλίου 10, 2007, 10:59:53 πμ »
Δημήτρη είναι αυτό που έχω δει από κοντά; Λοιπόν παίδες αν το δείτε δια ζώσης, η βάρκα είναι ένα αριστούργημα! Γενικά το στήσιμο με το νερό, η μισοβουλιαγμένη βάρκα και τα σπασμένα ξύλα είναι υπεράνω περιγραφής, πρέπει να το δείτε από κοντά!

Δημήτρη για μία ακόμα φορά συγχαρητήρια!
Τα πιο διάσημα τελευταία λόγια στο σύμπαν: Σβήστα, έχω πάρει backup!

Αποσυνδεδεμένος STARFIGHTER

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1808
  • Age: 51
  • Τόπος: Αθηνα
  • Ελληνικη Ομαδα Διασωσης Αττικης
Απ: Αναπαλαίωση διοράματος .
« Απάντηση #15 στις: Ιουλίου 13, 2007, 09:25:38 πμ »
...το διοραμα αστραφτει και βρονταει..... ::salut:: ::salut:: ::salut::
ΧΑΙΔΕΜΕΝΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ
πατησια/αθηνα

Tags: