...απλά θέλω να ενημερώσω τους αγαπητούς συνμοντελιστές ότι μέχρι ν΄ ανοίξουν τα σχολεία, όλα τα Σ/Κ θα είμαι εκτός Αθήνας,

οπότε δεν θα είμαι και στις συναντήσεις του Σαββάτου στο γνωστό cafe.
Θέλησα να ενημερώσω για να μην νομίσει κανείς ότι...βαρέθηκα, αντιθέτως με στεναχωρεί που θα χάσω τεύχη!!!

Οπότε μια και δεν θα σας δω από κοντά, εύχομαι καλό καλοκαίρι, καλή ξεκούραση στις διακοπές σας...και...θα τα λέμε από εδώ, ως συνήθως...
