Νίνε - Δεν σου λέω βρε που να σκάσεις για την βάση !! Και δεν ειμαι ο μόνος κουκουβάγιας, έχω και τον Τα(θ)σούλη παρέα. Ξέρεις τι πμ πέφτει βραδυάτικα?? Αντε όταν με το καλό βάλεις γραμμή στο σπιτι θα μας κάνεις παρέα
Philip - Το καπάκι του υπονόμου είναι από ρητίνη (δεν φαίνεται στην φώτο αυτή).. Όσο για τον ύπνο, είμαι απο τους τυχερούς που πάνε στο γραφείο κατά τις 10 - 10:30 το τελευταίο διάστημα

και αυτό επειδή με εχει μαμήσει αυτό το φόρουμ.. Πρίν εκανες κανα μοντελάκι το εδειχνες σε κανα 2 που δεν ξέρανε και πολλά, και μπράβο και πολύ ωραία τα στρατιωτάκια σου και σου ερχόταν να το σπάσεις.. Τώρα φτιάχνεις, ποστάρεις και γουστάρεις και εσύ που το κάνεις και γουστάρουν (οχι πάντα

) και αυτοί που τα βλέπουν, και μαθαίνεις και κάποια νεα πράγματα.. Εχει δηλαδή δυναμική το θέμα..
Γιάννη - Ευχαριστώ πολύ, εσύ πάντος είσαι απο άλλον πλανήτη παληκάρι μου..
