Τα F-86 στις φωτογραφιες πρεπει να ειναι καποια απο αυτα που σου ποσταρω.
Οπως βλεπεις ειναι αβαφο μεταλλο,απλα λογω διαφορετικου μεταλλου σε καποιο πανελ (στην εξοδο των πυροβολων πχ δεν χρησιμοποιουσαν αλουμινιο αλλα ατσαλι για ευννοητους λογους) και λογω ασπρομαυρης φωτο υπαρχει αυτη η εντονη αντιθεση με το υπολοιπο α/φος.
Οσο για το RF να εισαι σιγουρος (αυτη τη στιγμη δεν εχω προχειρη φωτο αλλα ξερω οτι και αυτα ετσι ηταν)οτι και εκει ισχυει το ιδιο δηλαδη αφαφο μεταλλο

