Συμφωνώ με τον Costa 1/72,
Και τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα που το αγόρασαν θέλουν αν αλλάξουν και να βάλουν ένα καινούριο σκάφος στον πύργο. Γενικά κανείς δεν μπορεί να καταλάβει πως οι ρώσσοι σκέφτηκαν ένα τόσο περίπλοκο σκάφος.
Επιπλέον θα έχουμε και πρόβλημα με το πυροβόλο μια και εάν είναι παών από τα 73mm λογίζεται σαν άρμα μάχης και όχι σαν ΤΟΜΑ...