0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Πολύ καλή δουλειά φίλε μου!Επειδή τυχαίνει και έχω τραβήξει την συγκεκριμένη φωτό,μου έκανε εντύπωση η αληθοφάνεια του βαψίματος,για την ακρίβεια το ξάσπρισμα στις πάνω επιφάνειες και το αληθοφανέστατο ξέβαμα του κωδικού στο ρύγχος!