0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Εξαιρετική δουλειά, φινίρισμα μικρογραφία του πραγματικού! Συγχαρητήρια! (σου ευθυγράμμισα λίγο τις φώτο)