ΕΡΓΑΛΕΙΑ, ΥΛΙΚΑ & ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ > Βάψιμο, Χρώματα & Βερνίκια

Ερωτήσεις από έναν αρχάριο!!

<< < (5/5)

Vasilis1981:
Eυχαριστω πολύ dioramer. Θα πάρω και απο εκεί μια προσφορά γιατί θα μπει μεγάλο μοντέλο μέσα και οι καιροί είναι δύσκολοι για ακριβά πράγματα.

DIORAMER:
 ::hi:: ::keep_mod::

KWSTAS:

--- Παράθεση από: Vasilis1981 στις Μαΐου 27, 2024, 08:06:27 μμ ---Eυχαριστω πολύ dioramer. Θα πάρω και απο εκεί μια προσφορά γιατί θα μπει μεγάλο μοντέλο μέσα και οι καιροί είναι δύσκολοι για ακριβά πράγματα.

--- Τέλος παράθεσης ---

Εχω πάρει σχετικά φθηνό καπάκι πλέξι για
βάση και είχε γρατσουνιές. Απλά το αναφέρω.

DIORAMER:

--- Παράθεση από: KWSTAS στις Μαΐου 28, 2024, 11:43:21 πμ ---Εχω πάρει σχετικά φθηνό καπάκι πλέξι για
βάση και είχε γρατσουνιές. Απλά το αναφέρω.

--- Τέλος παράθεσης ---
Γιατί δεν του είπες κάτι? Εδώ μέσα από ότι βλέπω είσαι πολύ επικοινωνιακός

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[*] Προηγούμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση