ΕΡΓΑΛΕΙΑ, ΥΛΙΚΑ & ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ > Βάψιμο, Χρώματα & Βερνίκια
Ερωτήσεις από έναν αρχάριο!!
Vasilis1981:
Eυχαριστω πολύ dioramer. Θα πάρω και απο εκεί μια προσφορά γιατί θα μπει μεγάλο μοντέλο μέσα και οι καιροί είναι δύσκολοι για ακριβά πράγματα.
DIORAMER:
::hi:: ::keep_mod::
KWSTAS:
--- Παράθεση από: Vasilis1981 στις Μαΐου 27, 2024, 08:06:27 μμ ---Eυχαριστω πολύ dioramer. Θα πάρω και απο εκεί μια προσφορά γιατί θα μπει μεγάλο μοντέλο μέσα και οι καιροί είναι δύσκολοι για ακριβά πράγματα.
--- Τέλος παράθεσης ---
Εχω πάρει σχετικά φθηνό καπάκι πλέξι για
βάση και είχε γρατσουνιές. Απλά το αναφέρω.
DIORAMER:
--- Παράθεση από: KWSTAS στις Μαΐου 28, 2024, 11:43:21 πμ ---Εχω πάρει σχετικά φθηνό καπάκι πλέξι για
βάση και είχε γρατσουνιές. Απλά το αναφέρω.
--- Τέλος παράθεσης ---
Γιατί δεν του είπες κάτι? Εδώ μέσα από ότι βλέπω είσαι πολύ επικοινωνιακός
Πλοήγηση
[0] Λίστα μηνυμάτων
Μετάβαση στην πλήρη έκδοση