ΕΡΓΑΛΕΙΑ, ΥΛΙΚΑ & ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ > Βάψιμο, Χρώματα & Βερνίκια
Ερωτήσεις από έναν αρχάριο!!
KWSTAS:
1. Δεν θα έχεις πρόβλημα.
2. Οι περισσότεροι φτιάχνουν από πλέξιγκλας.
Ενας πολύ καλός είναι ο "the red dot". ::arrowred:: https://www.instagram.com/thereddotlaser?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTAAAR2U7Gm1z9_7Hm_KiBoKIPuCSzKZzg9U9WeRrceg8TsJWfxubYtcIdWdJnk_aem_Abym3Yb9jaPAzcSSnTvAX-onf8HY3LOIf3c3Qj5Q-LgMoUfoTCNQ3mPjCWHLq-TLGWxMsep9KTCPaftisTkem0kP
Vasilis1981:
Λίγο μακριά πέφτει η Παλλήνη απο εμένα. Θα δω αν στέλνουν και στο σπίτι αλλιώς θα επανέλθω με τυχόν αλλα καταστήματα προς Περιστερί μεριά αν έχετε να μου προτείνετε.
The Saint:
Πολύ θα θέλαμε μερικές φωτογραφίες από την προσπάθειά σου!
Vasilis1981:
Ευχαρίστως!!! Αλλά δεν ξερω πως στέλνουν φωτογραφίες. Μπορεί να με βοηθήσει κάποιος;
DIORAMER:
--- Παράθεση από: Vasilis1981 στις Μαΐου 26, 2024, 05:45:43 μμ ---Καλησπέρα σε όλους!!
Επανήλθα με τις τελευταίες ερωτήσεις μου. Το καράβι μετα κόπων και βασάνων τελειωσε.
Έχω δύο τελευταίες ερωτησεις:
1) Στο όνομα του Τιτανικού περνώντας το μαύρο χρώμα έσβησα το χρυσαφί χρώμα του. Αν το περάσω αντί με χρώμα με ανεξίτηλο μαρκαδόρο χρυσό στα γράμματα και μετα ενα βερνίκι να μην ξανασβησει θα κανει δουλειά;
2) Ψάχνω στο διαδίκτυο για να βρω βιτρίνα για το καραβι για να μην σκονιζεται και ολες είναι μικρές και μη βολικές. Γνωρίζεται απο που θα μπορούσα να αγοράσω κάποια μεγαλη απο κάποιο μαγαζί που να χωράει ο Τιτανικός;
Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων!! :D
--- Τέλος παράθεσης ---
Acryliworks στο Μεταξουργείο, Μυλλέρου 49-51, ΔΕ-ΠΑ κλείνει στις 1600.
Φίλε έχω γυρίσει δεκάδες μαγαζιά και αυτός είναι ο φθηνότερος από όλους
Πλοήγηση
[0] Λίστα μηνυμάτων
[#] Επόμενη σελίδα
Μετάβαση στην πλήρη έκδοση