Το 1ο σου μηνυμα βλέπω , και για μένα πιθανώς να ειναι το πιο ποιοτικό 1ο μήνυμα προς το φόρουμ.
Αν μπορείς να φτιάξεις και τις φωτός να φαίνονται, κάνε μια προσπάθεια γιατί αξίζει..
Επίσης αν θες πες και κατι για το κιτ, δυσκολίες κλπ, χρώματα βερνίκια, μιας και το θέμα ειναι πολυ πιασάρικο !
Συγχαρητηρια και αναμένουμε τα επόμενα..
