Καλώς ορίσατε,
Επισκέπτης
. Παρακαλούμε
συνδεθείτε
ή
εγγραφείτε
.
1 ώρα
1 μέρα
1 εβδομάδα
1 μήνας
Χωρίς όριο
Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Website
Market
Αρχική
Βοήθεια
Tags
Links
Σύνδεση
Εγγραφή
Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community
»
ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
»
Jet Αεροσκάφη
»
Jet: Show room
»
Θέμα:
A-7E Corsair Hobby Boss 1/48
« προηγούμενο
επόμενο »
Εκτύπωση
Σελίδες: [
1
]
Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: A-7E Corsair Hobby Boss 1/48 (Αναγνώστηκε 1059 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Albert83
Scale 1/48
Μηνύματα: 570
Age: 42
Τόπος: Αθήνα
Lay down your souls to the gods rock n' roll!
A-7E Corsair Hobby Boss 1/48
«
στις:
Ιανουαρίου 07, 2023, 07:45:29 μμ »
Καλησπέρα και καλή χρονιά με υγεία και ευτυχία σε όλους!
Παρακάτω μια κατασκευή προ πενταετίας που σκεφτόμουν να αναρτήσω λόγω της σπασμένης καλύπτρας, όπως θα δείτε και στις φωτό. Το μοντέλο είναι της Hobbyboss με όλα τα γνωστά του θέματα, δυστυχώς το αντίστοιχο και all time classic της Hasegawa είναι αρκετά δυσεύρετο πια. Το κίτ γενικά δεν είναι πολύ κακό αλλά το αλεξήνεμο/εισαγωγή αέρα με το λάθος σχήμα τους χαλούν την γενική εικόνα. Επιπρόσθετα απουσιάζουν πολλά κομμάτια όπως σωλήνες pitot, aoa, η εξαγωγή ζεστού αέρα των ηλεκτρονικών και άλλα, προστέθηκαν τα περισσότερα ενώ κλείστηκαν οι θυρίδες των ηλεκτρονικών που δίνει η hobbyboss ανοικτές.
Για το μοντέλο χρησιμοποιήθηκε το interior set της Eduard και το κάθισμα είναι της Aires. Χρώματα είναι όλα της Gunze (βασικό γκρί Η337 αρκετά ξανοιγμένο) και βερνίκια της Vallejo, τα σήματα είναι του κίτ και πέρα απο κάποια λάθη που συνηθίζει η HB είναι πολύ καλής ποιότητας με λεπτο φιλμ. Σαν κατασκευή δεν έχει κάτι το ιδιαίτερο αλλά θέλω να πιστευω πως δεν είναι πολύ αποτυχημένη! Αν έβρισκα και μια καλύπτρα...!
Ελπίζω να σας αρέσει εστω και οπως είναι! Ευχαριστώ για τον χρόνο σας!
Καταγράφηκε
nick2
Scale 1/35
Μηνύματα: 2945
Age: 59
Τόπος: πειραιας
Απ: A-7E Corsair Hobbyboss 1/48
«
Απάντηση #1 στις:
Ιανουαρίου 09, 2023, 10:53:40 πμ »
Καθαρό και μάχιμο.
Ωραίο αποτέλεσμα.
Τα λευκά εθνόσημα είναι μια αλλαγή από τα συνηθισμένα.
Μπράβο.
Καταγράφηκε
Bad_Omen
Scale 1/35
Μηνύματα: 1869
Age: 46
Τόπος: Λαρισα
Θεοδωρος Ανυφαντής
Απ: A-7E Corsair Hobbyboss 1/48
«
Απάντηση #2 στις:
Ιανουαρίου 10, 2023, 09:41:05 πμ »
πολύ ωραίο και διαφορετικό από τα συνηθισμένα
από κάποιες γωνίες μάλιστα η εισαγωγή δεν φαίνεται λάθος
μπράβο
Καταγράφηκε
dimitrisap
Scale 1/35
Μηνύματα: 1274
Age: 58
Τόπος: Πολύκαστρο
Απ: A-7E Corsair Hobbyboss 1/48
«
Απάντηση #3 στις:
Ιανουαρίου 18, 2023, 06:04:40 μμ »
Κι έμένα μου άρεσε, ξέρω τα θέματα του άλλωστε έχω κάνει το D της ίδιας εταιρίας.Είναι πολύ ωραίο το μοντέλο σου, συγχαρητήρια!
Καταγράφηκε
LEFTERIS1979
Scale 1/72
Μηνύματα: 204
Age: 47
Τόπος: Αθήνα
modelclub.gr
Απ: A-7E Corsair Hobbyboss 1/48
«
Απάντηση #4 στις:
Ιανουαρίου 19, 2023, 09:05:22 μμ »
Εξαιρετικό. Μου αρέσει πολύ.
Καταγράφηκε
Albert83
Scale 1/48
Μηνύματα: 570
Age: 42
Τόπος: Αθήνα
Lay down your souls to the gods rock n' roll!
Απ: A-7E Corsair Hobbyboss 1/48
«
Απάντηση #5 στις:
Ιανουαρίου 19, 2023, 11:33:54 μμ »
Σας ευχαριστώ πολύ όλους παιδιά, χαίρομαι πολύ που σας άρεσε! Πολύ ευχάριστη κατασκευή αλλά συνεχίζω να ψάχνω για το hase σε μια λογική τιμή. Δημήτρη στο d δίνει και πολύ ωραία παραλλαγή από το κουτί. Πάντως πρόσφατα τσίμπησα ένα hase Α-4Μ από τα μεταχειρισμένα του hannants σε καλή τιμή, ενώ θεωρούσα το Α-4 της HB αρκετά κοντά, αναθεώρησα, το άτιμο είναι πολύ μπροστά αν και πολύ παλαιότερο.
Καταγράφηκε
Εκτύπωση
Σελίδες: [
1
]
Πάνω
« προηγούμενο
επόμενο »
Tags:
Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community
»
ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
»
Jet Αεροσκάφη
»
Jet: Show room
»
Θέμα:
A-7E Corsair Hobby Boss 1/48