0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Πολύ όμορφο πραγματικά, ειδικά με τη συγκεκριμένη παραλλαγή, συγχαρητήρια!
Τέλειο βάψιμο και φθορές μπράβο και από εμένα
Και πρωτότυπο και κλασικό μαζί. Πολύ ωραίο και είμαι σίγουρος ότι από κοντά θα είναι ΠΟΛΥ θεαματικό
Πανέμορφο το τελικό αποτέλεσμα. Εξαιρετικό το βάψιμο. Αν είναι εύκολο δώσε φωτογραφίες από τις κάτω επιφάνειες !!
δε νομίζω οτι έχω δει ποτέ το συγκεκριμένο αφος με αυτή την παραλλαγή. πρωτότυπο και πολύ προσεγμένο βάψιμο όπως πάντα.πολύ όμορφή δουλειά.Μπράβο
Ερώτηση.Φόντο και φωτισμό για τις φωτογραφίες , τι χρησιμοποιείς?
Όμορφη προσπάθεια σε ένα χορταστικό σε κλίμακα μοντέλο Συγχαρητήρια και απο μένα
Απίθανο! Συγχαρητήρια! Μ αρεσει πολυ αυτή η παραλλαγή! Μπράβο σου!
Πολύ όμορφο αποτέλεσμα φίλε Στάθη! Ωραία επιλογή παραλλαγής, εμφάνιση GR.1 χωρίς να μπλέξεις με όλο το backdating!Πέρα απο τα θεματάκια εφαρμογής του κίτ, πιστεύω πως το μεγαλύτερο μειονέκτημα του είναι η πολύ βαριά γράμμωση.