Γιάννη είναι νομίζω αδιαμφισβήτητο ότι έχεις χάρισμα!!! Θα μπορούσα πιστεύω να χαζεύω για μέρες το «ζωντανό» μοντέλο, αν γινόταν, και να παρατηρώ το τέλειο φινίρισμα, τις αμέτρητες κρυμμένες μικρολεπτομέρειες, τα «αξεσουάρ» που συνοδεύουν το αεροσκάφος, κλπ, κλπ, κλπ....
Μαγικό!
