0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Πολυ δυνατή κατασκευή. Φιλοσοφία "τόσο-όσο", που την ασπάζομαι μοντελιστικως τα τελευταια χρόνια!Μια ερωτηση: η κοκκινη μπαρα στα εθνοσημα φαινεται λιγο να ροζιζει. Φταιει η φωτό ή ετσι ειναι το decal;