0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Καλησπέρα φίλε μου. Όμορφη η δουλειά σου στο συγκεκριμένο θέμα. Όμορφες φθορές. Τι αστάρι χρησιμοποίησες πριν το χρώμα;
Σε ρώτησα για το αστάρι για να συγκρίνω με δική μου εμπειρία. Δεινοπάθησε να καλύψω όπως έπρεπε ένα TA-7 με Gull Gray (δεν θυμάμαι τον κωδικό, παίζει να είναι το ίδιο με το δικό σου) της mr.hobby....με μαύρο αστάρι και εγώ.
Το ότι δεινοπάθησες να καλύψεις το αστάρι με το γκρί, δεν έχει να κάνει με τη μάρκα/τύπο του ασταριού, αλλά με το χρώμα του (μαύρο) ΜΦΧ