Καλώς ορίσατε,
Επισκέπτης
. Παρακαλούμε
συνδεθείτε
ή
εγγραφείτε
.
1 ώρα
1 μέρα
1 εβδομάδα
1 μήνας
Χωρίς όριο
Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Website
Market
Αρχική
Βοήθεια
Tags
Links
Σύνδεση
Εγγραφή
Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community
»
ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
»
Jet Αεροσκάφη
»
Jet: Show room
»
Θέμα:
F-4J REVELL 1/72
« προηγούμενο
επόμενο »
Εκτύπωση
Σελίδες: [
1
]
Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: F-4J REVELL 1/72 (Αναγνώστηκε 1105 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
LEFTERIS1979
Scale 1/72
Μηνύματα: 204
Age: 47
Τόπος: Αθήνα
modelclub.gr
F-4J REVELL 1/72
«
στις:
Μαρτίου 23, 2021, 10:58:11 μμ »
Ολοκληρώθηκε το πρώτο θέμα για το 2021 μετά απο 3 μήνες. Πολλές υποχρεώσεις περιόρισαν τον χρόνο ενασχόλησης μόνο στα ΣΚ. Το κιτ έχει φανταστική υπερυψωμένη γράμμωση. Το δε κοκπιτ είναι εξαιρετικό καλούπι. Ευχαριστήθηκα πολύ την ανάδειξη της λεπτομέρειας. Στα πλην του κιτ η εφαρμογή της ατράκτου στη ράχη κάνει σκαλοπάτι. Το στοκάρισμα και το τρίψιμο εξαφάνισαν την λεπτομέρεια. Επίσης θέμα προέκυψε με κενά στην ένωση της πτέρυγας με τις εξαγωγές και επιστρατεύτηκαν φύλλα πλαστικού για να μαζευτεί η κατάσταση. Χρησιμοποιήθηκε H315 GUNZE, και SUPER METALLIC για τις εξαγωγές και τα μεταλλικά μέρη. Η κοιλιά λευκή. Παρεπιπτόντως αυτή η βαφή απαιτεί πολύ ψιλοδουλειά με μασκαρίσματα και δεν το περίμενα. Τα κίτρινα διακριτικά, τα μεταλλικά μέρη στις επιφάνειες προσβολής τα κόκκινα διακριτικά. Φορτώθηκε με όλα τα παρελκόμενα του κιτ. Έγινε wash με καφέ tamiya panel liner, χρησιμοποιήθηκαν σκόνες AK και λίγες βρωμιές με λάδια. Αφού είχα τελειώσει ψέκασα με βερνίκι ματ ωστόσο άφησε κύμα λευκού ίχνους στον κώνο ραντάρ και μου έκανε και μία ρωγμή στη βαφη της ατράκτου. Ίσως δεν ξέπλυνα καλά μετά την εφαρμογή του βερνικιού. Έχει τύχει σε κάποιον κάτι αντίστοιχο να το επιβεβαιώσει; Κατασκεύασα και μια πρόχειρη μακετούλα απο Αεροπλανοφόρο και επιστράτευσα προσωπικό εδάφους απο κιτ HASEGAWA. Πολύ καλές οι οδηγίες για το κατασκευαστικό χωρίς λάθη έγχρωμες και κατανοητές. Το συστήνω ανεπιφύλακτα. Πλέον θα μπεί δίπλα απο το τέκνο του το SUPER TOMCAT. Ελπίζω να το βρείτε ενδιαφέρον.
Καταγράφηκε
Jet72
Scale 1/35
Μηνύματα: 7275
The Caveman :-)
Απ: F4J_REVELL_1/72
«
Απάντηση #1 στις:
Μαρτίου 24, 2021, 12:23:26 μμ »
Έχεις πλέον ένα θέμα που όλοι θα το θέλαμε στο ράφι μας!
Καταγράφηκε
Ευαγγελος
Scale 1/48
Μηνύματα: 439
Τόπος: Μαρκοπουλο
modelclub.gr
Απ: F4J_REVELL_1/72
«
Απάντηση #2 στις:
Απριλίου 04, 2021, 06:48:19 μμ »
Και υπερυψωμένο και ωραίο
Καταγράφηκε
Bad_Omen
Scale 1/35
Μηνύματα: 1869
Age: 46
Τόπος: Λαρισα
Θεοδωρος Ανυφαντής
Απ: F4J_REVELL_1/72
«
Απάντηση #3 στις:
Απριλίου 06, 2021, 08:11:44 πμ »
πολύ καλή απόδοση του θέματος.μπράβο
Καταγράφηκε
Trex
Τυραννόσαυρος
Scale 1/48
Μηνύματα: 965
Τόπος: Όπου γης και πατρίς
Απ: F4J_REVELL_1/72
«
Απάντηση #4 στις:
Απριλίου 06, 2021, 04:51:15 μμ »
Καταγράφηκε
Albert83
Scale 1/48
Μηνύματα: 570
Age: 42
Τόπος: Αθήνα
Lay down your souls to the gods rock n' roll!
Απ: F4J_REVELL_1/72
«
Απάντηση #5 στις:
Απριλίου 18, 2021, 10:38:19 πμ »
Φίλε Λευτέρη πολύ καλή γενική εικόνα και όμορφη παρουσίαση!
Στην επόμενη κατασκευή πρόσεξε λίγο παραπάνω την συμμετρία σε οπλικά φορτία και σήματα.
Ο RIO τι απέγινε? Βαρέθηκε να πετάξει?
Καταγράφηκε
Εκτύπωση
Σελίδες: [
1
]
Πάνω
« προηγούμενο
επόμενο »
Tags:
Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community
»
ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
»
Jet Αεροσκάφη
»
Jet: Show room
»
Θέμα:
F-4J REVELL 1/72