ΕΡΓΑΛΕΙΑ, ΥΛΙΚΑ & ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ > 3D printing

3D MicroCosmos

<< < (8/10) > >>

leopard:
Συνάδελφοι ένα θα σας πω:
Αν δείτε από κοντά τα προϊόντα δε θα πιστεύετε τη λεπτομέρεια!!!
Απίστευτα προϊόντα!!!

nino1969:

--- Παράθεση από: leopard στις Απριλίου 10, 2021, 04:34:50 μμ ---Συνάδελφοι ένα θα σας πω:
Αν δείτε από κοντά τα προϊόντα δε θα πιστεύετε τη λεπτομέρεια!!!
Απίστευτα προϊόντα!!!

--- Τέλος παράθεσης ---
Και λίγα λες!!!
Κι εγώ παρέλαβα σήμερα διάφορα (πολλά) καλούδια και το ένα είναι καλύτερο από το άλλο!
Η ποιότητα εκτύπωσης και η αποτύπωση λεπτομέρειας είναι φανταστική! Ακόμα και στην 1/72!!  ::eusa_clap:: ::eusa_clap::

Γιώργο ευχαριστούμε πολύ  ::salut::

KWSTAS:
Θέλουμε generic ερπύστριες για dozer σε 1/48 και 1/35.
Και 1/72 εάν γινόταν δεν θα έλεγα όχι. :lol:

nino1969:
Και μερικά πανέμορφα και πολύ χρηστικά καλούδια για διοράματα ...  :wink:

Κουβάδες "Καρούλι"-Μπαλαντέζα
Εργαλειοθήκες (ανοιχτή & κλειστή) & διάφορα εργαλειάκια

athor1972:
Καλησπέρα σε όλους. Σας ευχαριστούμε  Φάνη και Νικόλα για την...διαφήμιση! :D :D :D
Κάτι ξέρουμε που βάζουμε εξτραδάκια  στις παραγγελίες!  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


--- Παράθεση από: KWSTAS στις Απριλίου 11, 2021, 12:16:26 πμ ---Θέλουμε generic ερπύστριες για dozer σε 1/48 και 1/35.
Και 1/72 εάν γινόταν δεν θα έλεγα όχι. :lol:

--- Τέλος παράθεσης ---
Δεν θέλω να σε απογοητεύσω  Κώστα και ΄γω θα θελα! Έχουμε άπειρες προτάσεις για θέματα
που ενδιαφέρουν τον καθένα ξεχωριστά. ::dontknow::


 :D :D :D :D

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

[*] Προηγούμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση