ΕΡΓΑΛΕΙΑ, ΥΛΙΚΑ & ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ > 3D printing
3D MicroCosmos
leopard:
Συνάδελφοι ένα θα σας πω:
Αν δείτε από κοντά τα προϊόντα δε θα πιστεύετε τη λεπτομέρεια!!!
Απίστευτα προϊόντα!!!
nino1969:
--- Παράθεση από: leopard στις Απριλίου 10, 2021, 04:34:50 μμ ---Συνάδελφοι ένα θα σας πω:
Αν δείτε από κοντά τα προϊόντα δε θα πιστεύετε τη λεπτομέρεια!!!
Απίστευτα προϊόντα!!!
--- Τέλος παράθεσης ---
Και λίγα λες!!!
Κι εγώ παρέλαβα σήμερα διάφορα (πολλά) καλούδια και το ένα είναι καλύτερο από το άλλο!
Η ποιότητα εκτύπωσης και η αποτύπωση λεπτομέρειας είναι φανταστική! Ακόμα και στην 1/72!! ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Γιώργο ευχαριστούμε πολύ ::salut::
KWSTAS:
Θέλουμε generic ερπύστριες για dozer σε 1/48 και 1/35.
Και 1/72 εάν γινόταν δεν θα έλεγα όχι. :lol:
nino1969:
Και μερικά πανέμορφα και πολύ χρηστικά καλούδια για διοράματα ... :wink:
Κουβάδες "Καρούλι"-Μπαλαντέζα
Εργαλειοθήκες (ανοιχτή & κλειστή) & διάφορα εργαλειάκια
athor1972:
Καλησπέρα σε όλους. Σας ευχαριστούμε Φάνη και Νικόλα για την...διαφήμιση! :D :D :D
Κάτι ξέρουμε που βάζουμε εξτραδάκια στις παραγγελίες! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
--- Παράθεση από: KWSTAS στις Απριλίου 11, 2021, 12:16:26 πμ ---Θέλουμε generic ερπύστριες για dozer σε 1/48 και 1/35.
Και 1/72 εάν γινόταν δεν θα έλεγα όχι. :lol:
--- Τέλος παράθεσης ---
Δεν θέλω να σε απογοητεύσω Κώστα και ΄γω θα θελα! Έχουμε άπειρες προτάσεις για θέματα
που ενδιαφέρουν τον καθένα ξεχωριστά. ::dontknow::
:D :D :D :D
Πλοήγηση
[0] Λίστα μηνυμάτων
[#] Επόμενη σελίδα
Μετάβαση στην πλήρη έκδοση