ΕΡΓΑΛΕΙΑ, ΥΛΙΚΑ & ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ > 3D printing
3D MicroCosmos
sgt-major:
Εχει ξεκινησει μια πολυ ωραια προσπαθεια απο τον φιλο και μελος του φορουμ Γιωργο Αθανασιαδη aka @athor1972 για την δημιουργια 3d εκτυπωσεων ελληνικου ενδιαφεροντος κυριως και οχι μονο.
Υπαρχουν αυτη τη στιγμη σετακια που μπορουν να βοηθησουν αρκετα στην βελτιωση των μοντελων μας σε ιδιατερα ανταγωνιστικο κοστος.Για να φερω ενα παραδειγμα ενα πολυβολο 0.50 πολυ γνωστης εταιρειας διατιθεται αυτη τη στιγμη στην τιμη των 10 ευρω εν αντιθεση με αυτα της 3D MicroCosmos που διατιθενται στην τιμη ων 7,5 με 8 ευρω.Αλλα κυριως αυτο που μετραει ειναι η εξαιρετικη εκτπωση και αποτυπωση λεπτομερειων καθως και η ευκολια τοποθετησης τους.Νομιζω οτι τετοιες προσπαθειες αξιζουν της προσοχης μας και της βοηθειας μας. Καθε νεα δημιουργια και εφοσον εχει περασει στα χερια μου θα μπορω να σας την δημοσιευω εδω .
Καλη επιτυχια Γιωργο.
:arrow: https://hobbymarket.gr/el/seller/10-3d-microcosmos
sluff:
Μπράβο,κρατήστε μας ενημερωμένους(προιον-τιμη-διαθεση) και σε οτι μπορούμε να βοηθήσουμε εδώ είμαστε.
Τώρα που το σκέφτομαι θα μπορούσε να βγει η συλλογή των ασπιδιων των Ελληνικών Μ-113...
leopard:
Έχοντας ήδη αγοράσει τα περισσότερα από αυτά που κυκλοφορεί η 3D MicroCosmos θα πω απλά ότι:
1. Εξαιρετική λεπτομέρεια!!!
2. Απίστευτη ευκολία στο καθάρισμα!!!
3. Εξαιρετικές τιμές!!!
Keep up the good job!!!
sgt-major:
--- Παράθεση από: sluff στις Φεβρουαρίου 23, 2021, 05:10:57 μμ ---Μπράβο,κρατήστε μας ενημερωμένους(προιον-τιμη-διαθεση) και σε οτι μπορούμε να βοηθήσουμε εδώ είμαστε.
Τώρα που το σκέφτομαι θα μπορούσε να βγει η συλλογή των ασπιδιων των Ελληνικών Μ-113...
--- Τέλος παράθεσης ---
Σταθη οτιδηποτε κυκλοφορει θα το παιρναω εδω.Για τις τιμες δεν μπορω να πω εγω κατι.Μια προσωπικη επαφη προς το παρον θα ηταν καλυτερο.Για τα ασπιδια νομιζω οτι δεν θελουν τα παιδια να τα κυκλοφορησουν καθως μια αλλη εταιρεια τα εχει ηδη κυκλοφορησει η Slingshot
sluff:
Οκ,δεν το ήξερα αυτό για την Slingshot(χωρις facebook που παω)τώρα που το έγραψες το έψαξα και είδα..(Μάλιστα πρέπει απο σπόντα να είμαι και ο ηθικός αυτουργός της κυκλοφορίας :mrgreen:)Anyway..
Υπάρχει κάποιο σαιτ,λινκ που μπορούμε να δούμε και να παραγγείλουμε?
Οτι βοήθεια χρειαζετε στα παιδιά σε κάποιο επόμενο πρότζεκτ και μπορώ να βοηθήσω(κυρίως φωτογραφικά) δηλώνω παρών :wink:
Πλοήγηση
[0] Λίστα μηνυμάτων
[#] Επόμενη σελίδα
Μετάβαση στην πλήρη έκδοση