Έχεις δίκιο αλλά κάπως φραστ φρουστ το έκανα και δεν πήρα φωτο κατά την κατασκευή.
Αυτά τα υλικά χρησιμοποίησα πάνω κάτω

και αυτή την φιγούρα

και η βάση καπάκι από γιαούρτι (μεγάλη συσκευασία-πλήρες)
Οι χαλκομανίες δικής μου δημιουργίας. (οι φωτογραφίες δεν είναι καλές-προφανώς τα χρώματα ειδικά της βάσεις αλλαντάλλων-θα βγαλω άλλες)