Σας ευχαριστω ολους για τα σχολια σας.4 μηνες πηρε η κατασκευη , αλλα δεν το δουλευα συνεχεια.παντως οπως προανεφερα , δυσκολο κιτ καθως εχει μεγαλα και απογοητευτικα θεματα εφαρμογης και ακριβο.επισης σε ενα κουτι προσπαθησαν να χωρεσουν πολλες εκδοσεις και επρεπε να γινουν πολλες διορθωσεις και κοψε-ραψε για να εχεις σωστο αποτελεσμα.δυστυχως /ευτυχως , δεν εχω φωτογραφιες απο αυτα τα σταδια καθως προσπαθουσα να προχωρησω και να μην χανω χρονο , ουτε να απογοητευομαι.για την ιστορια διορθωσα τα πιο τρανταχτα λαθη οπως πχ το κοψιμο των εξαγωγων και δεν σταθηκα σε λεπτομεριες .
Μου αρεσει ομως το αποτελεσμα και τα ξεχναω ολα.
Ναι ειναι μεγαλο και απο χωρο ..........ψαχνομαι για βιτρινα , η καλυτερα για κατασκευη βιτρινας γιατι μαζευονται πολλα

Τωρα μαζευω δυναμεις για μερικες μερες και μαλλον παω για ακομη πιο δυσκολο εγχειρημα

Καλο βραδυ σε ολους
