Αποστολέας Θέμα: Φωτος απο Leopard 2 σε παρελαση  (Αναγνώστηκε 1095 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος kenzzo

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 32
Φωτος απο Leopard 2 σε παρελαση
« στις: Ιανουαρίου 16, 2007, 03:04:40 μμ »
αντε να βγαλεις ακρη με την παραλλαγη του..... :!: :?:





Αποσυνδεδεμένος ramfighter

  • Xrepi Model Collector
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 6113
  • Age: 56
  • Τόπος: Αθήνα
Απ: φωτος απο Leo2 σε παρελαση
« Απάντηση #1 στις: Ιανουαρίου 16, 2007, 03:21:45 μμ »
kenzzo έχεις p.m.

Tags: