στην πτέρυγα από το ένα κιτ που δεν αφαίρεσες τα φλαπς δεν θέλουν λέπτυνση πριν το πριτσίνωμα ; άκυρο το ερώτημα μετά είδα ότι έχεις πιάσει να ξηλώνεις το ένα κιτ.
πάντως το σετ της aires που έχεις πάρει είναι καλό; εννοώ έχουν φτιάξει εξ αρχής τις κινητές επιφάνειες ή απλά λέπτυναν και καλούπωσαν αυτές του κιτ ;
όσο για τον πάγκο εργασίας απορώ πόσα τετραγωνικά είναι με τόσα ανοιχτά θέματα που "τρέχεις" 
To σιγουρο ειναι οτι οι επιφανειες ειναι πολυ λεπτοτερες απο αυτες του κιτ οπου τα χειλη εκφυγης ειναι πολυ χοντρα..
Τωρα, για το αλλο που ρωτας...Με τα Ιαπωνικα μου αρεσε περισσοτερο να ασχολουμαι με μεγαλα διοραματα ενω με την VVS με τραβαει περισσοτερο να ασχοληθω με βινιετες ή λεπτομερεις κατασκευες αεροπλανων. Και μιας και αναφερεις για ανοιχτα μετωπα..

1. Soviet He-111, 2. Pe-2, 3. Nοσοκομειακο U-2 σε διοραμα με ενα modified GAZ-55, 4. Ιl-2, 5. P-39, 6. Yak-3 σε διοραματακι, 7. Su-2 και 8. το Μig-3 που αναμενεται..
Αααααααα και το Μουσειο..

1. Ηelldiver, 2. the wreck (Blenheim), 3. Harvard, 4. Tiger Moth και το Spit MkIX MJ755 που αναμενει καρτερικα να το ξεκινησω..
Ααααα και το υποστεγο του Μουσειου με την υπερκατασκευη, τα στυλιδια, τις κουρτινες, κλπ, κλπ..
