Καλησπέρα,
Έχοντας σχετική εμπειρία με Maerklin θα πρότεινα κι εγώ να ελέγξεις το πέδιλο.
Μπορεί να μην είναι ευθυγραμμισμένο (λασκαρισμένη βίδα;) ή να έχει στραβώσει (τα ελάσματα που το συγκρατούν). Μερικές φορές τα πέδιλα όταν κολλήσουν μία φορά στραβώνουν και θέλουν ίσιωμα το οποίο δεν πετυχαίνει πάντα και χρειάζονται αντικατάσταση. Το πέδιλο πρέπει να είναι παράλληλο προς το πλαίσιο της μηχανής όταν το βλέπεις από το πλάι, να μην γέρνει αριστερά ή δεξιά όταν το βλέπεις έμπροσθεν ή όπισθεν και να είναι παράλληλο προς τον διαμήκη άξονα όταν το κοιτάζεις από κάτω (ευθυγράμμιση).
Μου έχει τύχει επίσης και διασταύρωση του συστήματος C να έχει ελαφρό πρόβλημα με το ύψος των "δοντιών" και μερικές άμαξες με φωτισμό ή ακόμα και μηχανές να δυσκολεύονται. Κοίταξε επίσης το κλειδί να είναι καλά γυρισμένο στην ευθεία ή στην παράκαμψη (ανοιγώ-κλεισέ το μερικές φορές). Αν βέβαια το κάνει τυχαία σε όλα τα κλειδιά τότε φταίει σχεδόν σίγουρα το πέδιλο.
Όταν η μηχανή κολλάει ακούς να βγάζει κάποιον ήχο σαν "τσιτσίρισμα";
Τότε μάλλον το πέδιλο κάνει βραχυκύκλωμα ανάμεσα στα "δόντια" (Β) και τις σιδηροτροχιές (0) κι επιβεβαιώνει τα παραπάνω.
Για τις επαφές φρόντισε να κουμπώνουν οι γραμμές καλά και έλεγξε τα ελάσματα ένα προς ένα. Έλεγξε επίσης τα καλώδια παροχής από τον μετασχηματιστή στην γραμμή να κάνουν καλή επαφή και βρες μία γραμμή με ελάσματα παροχής σε καλή κατάσταση (μερικά λόγω κόπωσης μετάλλου ή ατυχήματος - απότομο τράβηγμα - σπάνε).
my 2 cents.