Αποστολέας Θέμα: Made in Japan (Veteran_Sailor)  (Αναγνώστηκε 1141 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Veteran_Sailor

  • 29/11/2002
  • Scale 1/72
  • *
  • Μηνύματα: 188
  • Τόπος: Athens
  • modelclub.gr
Made in Japan (Veteran_Sailor)
« στις: Σεπτεμβρίου 19, 2018, 12:07:24 μμ »
Eδω δυο αγαπημενα Ιαπωνικα το υποβρυχιο Ι-400 & το θωρηκτο Υamato (το μεγαλυτερο υποβρυχιο και θωρηκτο αντιστοιχα του ΒΠΠ)

Μοντελιστικα το Υamato ειναι η πρωτη μου δουλεια και αγαπημενη διοτι ειναι βαμενο στο χερι! (μετα απο τοσα χρονια το κοιταω και ακομα απορω πως καταφερα να πετυχω τοσο στρωτο βαψιμο με το χερι! ισως η τυχη του πρωταρη... 8),)4 χρονια και ακομα μπαινοβγαινει για εργασιες και ειναι στο 90% ελπιζω να το καταφερω καποτε...! 8)


Tags: