Φίλοι μου βλέπω να κυκλοφορούν σε εξαιρετική μάλιστα τιμή σε 1/48 μοντέλα της Arii. Είδα ότι είναι σε καλούπια της παλιά Οtaki της εποχής μου που θεωρούνταν τότε (τον 1ο προ Χριστού αιώνα) κορυφαία. Ξέρω οτι έχουν όλα περτσινωση και καλή εξωτερική λεπτομέρεια καθώς και ανύπαρκτο κόκπιτ καθώς και χοντρή και μόνο σε κλειστή θέση καλύπτρα.
Θέλω να ρωτήσω:
Αξίζουν ?
Είναι ακριβή σε διαστάσεις και πριτσίνωση ?
Έχουν καλή εφαρμογή?
Έχουν καλά σήματα ?
Γιατί αν ναι με μερικά aftermarket ενδέχεται να βγαίνει καλός Γιαπωνέζος και οικονομικός.
Έχει φτιάξει κάνεις ?