Αποστολέας Θέμα: Arii η παλιά ΟΤΑΚΙ  (Αναγνώστηκε 1102 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος GreekThorax

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 42
  • Τόπος: Θεσσαλονικη
  • modelclub.gr
Arii η παλιά ΟΤΑΚΙ
« στις: Σεπτεμβρίου 07, 2018, 10:45:12 πμ »
Φίλοι μου βλέπω να κυκλοφορούν σε εξαιρετική μάλιστα τιμή σε 1/48 μοντέλα της Arii. Είδα ότι είναι σε καλούπια της παλιά Οtaki της εποχής μου που θεωρούνταν τότε (τον 1ο προ Χριστού αιώνα) κορυφαία. Ξέρω οτι έχουν όλα περτσινωση και καλή εξωτερική λεπτομέρεια καθώς και ανύπαρκτο κόκπιτ καθώς και χοντρή και μόνο σε κλειστή θέση  καλύπτρα.
Θέλω να ρωτήσω:
Αξίζουν ?
Είναι ακριβή σε διαστάσεις και πριτσίνωση ?
Έχουν καλή εφαρμογή?
Έχουν καλά σήματα ?

Γιατί αν ναι με μερικά aftermarket ενδέχεται να βγαίνει καλός Γιαπωνέζος και οικονομικός.

Έχει φτιάξει κάνεις ?

Αποσυνδεδεμένος Blitz-X

  • ΜΑΝΟΣ ΤΖΩΡΤΖΗΣ
  • Scale 1/32
  • *
  • Μηνύματα: 8294
  • Age: 54
  • Τόπος: ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ-ΠΕΙΡΑΙΑΣ
  • ΤΟ ΑΡΓΟ ΚΑΙ ΧΑΡΙΝ ΕΧΕΙ
Απ: Arii η παλιά ΟΤΑΚΙ
« Απάντηση #1 στις: Σεπτεμβρίου 07, 2018, 01:06:52 μμ »
Ένα που έχω στην κατοχή μου και δυό τρία που έχω δεί στα κουτιά τους, μου φάνηκαν εξαιρετικά κι εμένα, χώρια που το ένα δίνει καλό εσωτερικό (κόκπιτ & κινητήρα). Τώρα αν έπεσα στα καλύτερα τους καλούπια και έχουν κι άλλα χειρότερα δεν το ξέρω, πάντως από αυτά που έχω δεί κι εγώ έχω μείνει έκπληκτος, αν σκεφτούμε μάλιστα την ηλικία των καλουπιών :roll:

 ::salut:: ::salut:: ::salut::
 ΜΦΧ

Tags: