Καλημέρα συνάδελφοι,
Ήθελα να ρωτήσω αν περισσεύει σε κάποιον το σύστημα προσγείωσης (ριναίο και κύρια σκέλη) στην 1/48 του F-5A/Β είτε από το κίτ της Ιταλέρι είτε από το κίτ της Τέστορς, είτε από το κίτ της Ακάντεμυ.
Αν ναι, τότε παρακαλώ στείλτε μου ένα πμ.
Ευχαριστώ.