καλησπέρα και από μένα με μερικές φωτογραφίες από το τελευταίο μοντελάκι μου το οποίο μου χάρισε μεταξύ άλλων , ένα χάλκινο ::3rd::μετάλλιο στην έκθεση μοντελισμού Λάρισας .
η εφαρμογή του κίτ γενικά καλή , αλλά υπάρχουν χοντρά λάθη στο καλούπι (εισαγωγή,εξαγωγή και σχήμα καλύπτρας καθώς και οι mk-82 είναι πιο στενές).έκανα αρκετές σκρατσιές σε καθίσματα , σωλήνες pitot κ.α..
χαλκομανίες του κιτ αλλά και της icarus.
θέλω να σας ευχαριστήσω όλους για τη βοήθεια και το χρόνο σας
επίσης να ευχαριστήσω τον συμμοντελιστή anka για τις δυο δεξαμενές απο hasegawa καθώς του κιτ είναι λάθος
κατασκευαστικό εδώ
https://www.modelclub.gr/forums/index.php/topic,34053.0.html
ελπίζω να σας αρέσει



-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-
