Συνέχεια στο δικό μου Α3 Molf...
Ολοκληρώθηκε η διαδικάσία κόλλησης των βραχιώνων των τροχών, ενώ στις μπουκάλες των αναρτήσεων, οι άξονες κόπηκαν και αλλάχθηκαν με άλλες από Evergreen κατάλληλης διατομής και μήκους.
Δοκιμαστικά τοποθετήθηκαν όλοι οι τροχοί μαζί με τις Aftermarket ερπύστριες της Bronco, που παρόλο τον μπελά του κοψίματος, καθαρίσματος και κολλήματος (Κάθε πέδιλο είναι 6 κομμάτια!), δείχνουν εξαιρετικές πάνω στο άρμα.
Επίσης στοκαρίστηκαν στο πίσω μέρος σημεία που χρειάζονταν.
Μπροστά στα συγκρτήματα φανών, προσπάθησα να κάνω σκρατσοδουλεία, για τα ίδια τα φώτα. Evergreen στρογγυλής διατομής περισσεύματα από φώτα που προσπάθησα να συνδυάσω, και δυστυχώς ντεμί, αποτέλεσμα.
Σε αυτό το σημείο, διαπιστώθηκαν δικές μου παραλείψεις αλλαγών που έπρεπε να γίνουν στο μοντέλο, οπότε άρχισε το ξήλωμα.
Τα φώτα ήταν σε λάθος, θέσει, οι κρίκοι πρόσδεσης του πήγματος μπροστά το ίδιο, το σχήμα και το ύψος στους κύβους που βρίσκονται πίσω από τα φτερά στο χώρο των εμπρός φανών, λάθος σχήμα στα φίλτρα αέρα στο πίσω μέρος, τα προστατευτικά από τα πίσω φώτα δεν είχαν διορθωθεί, ενώ δεν πάταγαν σωστά και τα ελάσματα που ενώνουν τα προστατευτικά με τα φτερά, οπότε...
Μικρές αλλαγές και στον πύργο, όπου δε μου καθόταν καλά το σχήμα που είχα δώσει στον στόκο για το κάλυμα του ασπιδίου, οπότε πήγε υπέρ πίστεως, και αντικαταστάθηκε με το βινύλιο που είχε η Dragon στο κιτ του Α1. Νομίζω κάθισε πολύ καλά και με σχετική υποστήριξη εσωτερικά δεν θα υπάρξει πρόβλημα.
Κάπου εκεί ήρθε η ώρα για το βελτιωτικό της Slingshot για τα Molf, που τοποθετήθηκαν τα πάντα στον πύργο, αφού πρώτα κλείστηκαν όσες οπές δεν χρειάζονταν πλέον. Αντικαταστάθηκε και μια βάση κεραίας, και έχει μείνει ο πύργος και τα συρματόσχοινα για να ολοκληρωθεί σε αυτό το κομμάτι η κατασκευή του πύργου.
Και μας μένουν όλες οι μικροδιορθώσεις στο πήγμα, που θα έχουμε στο επόμενο Update...
Απολαύστε υπεύθυνα!