Επιπρόσθετα, υπάρχει και πλήθος καταπληκτικών μοντελιστών οι οποίοι είναι γενικώς εκτός των ηλεκτρονικών μοντελιστικών κοινοτήτων.
Σε κάθε περίπτωση, το MC έχει κάνει μεγάλη διαδρομή και αποτέλεσε για πολλούς έναν λόγο να ξαναπιάσουμε το χόμπυ από την αρχή.
Προσωπικά, χρωστάω και εγώ ένα μεγάλο "ευχαριστώ" στο MC γιατί:
1. με ξαναέβαλε μέσα στο αγαπημένο μου χόμπυ
2. μου έδωσε τη δυνατότητα να προβάλω τις εργασίες μου
3. με έφερε σε επαφή με καταπληκτικά παιδιά που δεν θα είχα αλλιώς την ευκαιρία να γνωρίσω!

4. το πιο σημαντικό: μου έμαθε ότι η παρκετίνη είναι το ευκολότερο gloss βερνίκι για πινέλο
