Κλησπέρα σε όλους.Αφού βρήκα λίγο χρόνο έβγαλα κάποιες σχετικά καλές φωτογραφίες.
από βελτιωτικά μόνο τα όπλα
kh-25
r-60
και τα δυο σετ από την eduard.
και κάποιες χαλκομανίες της begemot
το κάθισμα έγινε σκρατσιά
αν δεν είχα και άλλα για φτιάξιμο δε νομίζω οτι θα το αγόραζα ξανά.απλό κιτ αλλά θέλει αρκετή προσπάθεια
κατασκευαστικό εδώ
http://www.modelclub.gr/forums/index.php/topic,33816.0.html



-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-
