0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Λογικά απών. Υπάρχει καφές στον όμιλο τις κυριακές....
Αρκάδιε δεν μπορώ να είμαι παρών στις 17. Θέλω όμως σε παρακαλώ 5 τουλάχιστον ημερολόγια.
καλύτερα να έχουμε πραγματική ανταπόκριση στο event παρά "εικονικά" εδώ
Θα κάνετε και ευκολίες;Να πάρει κάποιος τους εξι μήνες τώρα και του υπολοιπους τον Μάιο;
Και εγώ θα πάρω κανά.....δυο!
Λέω και εγώ να πάρω κανα... ενα!POS θα υπάρχει φαντάζομαι... για να πάρει και ο Σορώτος!
ʼουτς....κακιασμένε... Δεν έχει ούτε ρόδες ούτε φτερά,δεν θέλω κανένα........ούτε καν εΛπύστριες δεν έχει......
Για το '19 θα προτείνω να βγει με λεωφορείο τιμής ένεκεν
Δυστυχώς, την άλλη Κυριακή θα είμαι εκτός Αθηνών . Καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση!
Ευχαριστούμε Κωνσταντινε. και, οπως θα έλεγε και ο πρόεδρος, 4 και σήμερα εεε... μην ξεχνιόμαστε.