0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
...πως μπορώ να "παιξω" με το πάχος της δεσμης....δηλ έαν μπορω να την κανω πιο λεπτη ή πιο φαρδειά...
...που μπορω (Αθήνα) να βρω ανταλακτικα-αξεσουαρ BADGER;...