Αγαπητοί φίλοι, αν και η Slingshot θα βρίσκεται και φέτος στην έκθεση της IPMS με περίπτερο,λόγω μεγάλου φόρτου εργασίας της "πρωινής" δουλειάς μου,δεν θα μπορέσω να έχω μαζί μου όλη την γκάμα των προιόντων μου και σε ικανή ποσότητα.
Οποιος από εσάς σχεδιάζει να προμηθευτεί κάποιο συγκεκριμένο προιόν μου από την έκθεση,καλό θα ήταν να με ενημερώσει εγκαίρως, είτε με πμ εδώ,είτε με μήνυμα στην σελίδα μου στο FB,είτε με email στο
slingshotmodels@gmail.com ,ώστε να φροντίσω να το έχω μαζί μου.Εννοείται οτι δεν χρειάζεται να προπληρώσετε το προιόν,ούτε είστε υποχρεωμένοι να το αγοράσετε στην τελική,απλά θέλω ενδεικτικά να γνωρίζω σε ποιά προιόντα να δώσω προτεραιότητα.
Σας ευχαριστώ.