Αποστολέας Θέμα: Νέα πολιτική των ΕΛΤΑ για δέματα εκτός ΕΕ  (Αναγνώστηκε 30751 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος green75

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 43
  • Τόπος: Αθήνα
  • modelclub.gr
Απ: Νέα πολιτική των ΕΛΤΑ για δέματα εκτός ΕΕ
« Απάντηση #75 στις: Σεπτεμβρίου 08, 2017, 04:13:01 μμ »
[
Παράθεση
Τα πράγματα είναι ακριβώς έτσι! ::thumbleft:: Εκτελωνίζουν τα ΕΛΤΑ! Τα κερατιάτικα είναι τα 15 ευρώ, το ΦΠΑ που προσθέτουν και στην αξία των ταχυδρομικών αλλά και η εκτίμηση του κόστους των ειδών όταν δεν υπάρχει παραστατικό. Εμένα μέχρι στιγμής 2 πακέτα από Hong Kong στο ένα πλήρωσα 43.8 και στο άλλο 46 ευρώ. Παρολαυτά το συνολικό κόστος ήταν 49 ευρώ λιγότερο από ότι αν αγόραζα από eshop εντός Ε.Ε.
Οι αγορές από χώρες εκτός Ε.Ε πλέον συμφέρουν μόνο σε περίπτωση ακριβών και πολλών κιτ μαζί και με ταχυδρομικά όχι αεροπορικά που τσούζουν. Οι διαφορές βέβαια πλέον είναι μικρότερες από ότι στο παρελθόν λόγω του τελωνείου. Επίσης να αναφέρω ότι όταν η αξία εκτιμηθεί ή είναι βάση παραστατικού πάνω από τα 150ευρώ εκτός από το ΦΠΑ 24%: τα 15ευρώ γίνονται πλέον 20ευρώ και προστίθενται τέλη δασμών τα οποία είναι 2.5% επί της αξίας.

Για να έχουμε μια καλύτερη εικόνα θα ήθελα να σε ρωτήσω πόσο έκανε το κάθε πακέτο ξεχωριστά χωρίς τα ταχυδρομικά  και τι βάρος το καθένα. Τα παρήγγειλες με air mail  η με surface

Αποσυνδεδεμένος arian

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 499
  • Age: 47
  • Τόπος: ΑΘΗΝΑ
Απ: Νέα πολιτική των ΕΛΤΑ για δέματα εκτός ΕΕ
« Απάντηση #76 στις: Σεπτεμβρίου 08, 2017, 04:39:52 μμ »
Παραγγελία με SURFACE και βάρος το ένα 5.3kg και το άλλο 5.7kg.

Αποσυνδεδεμένος Trex

  • Τυραννόσαυρος
  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 965
  • Τόπος: Όπου γης και πατρίς
Απ: Νέα πολιτική των ΕΛΤΑ για δέματα εκτός ΕΕ
« Απάντηση #77 στις: Σεπτεμβρίου 09, 2017, 12:39:15 μμ »
Δλδ η DHL που χρεώνει τέρατα για τον εκτελωνισμό είναι Ελληνική?
Αγοράζεις από gearbest (Κίνα) και σου λέει δωρεάν μεταφορικά,
παραλαμβάνεις και σου λένε πλήρωσε και τέλη εκτελωνισμού.
Που είναι το "ΔΩΡΕΑΝ" ?
Τα ΕΛΤΑ προσφέρουν μια υπηρεσία που απαιτεί χρόνο και άτομα,
λογικό είναι να χρεώνουν.
Δεν μας βολεύει αλλά αυτό δεν σημαίνει πως είναι παράλογο.

Μην μπερδεύουμε την DHL με τα ΕΛΤΑ.
Η μία εταιρεία είναι ιδιωτική και για τις υπηρεσίες της πληρώνει ο πελάτης άμεσα.
Η άλλη ανήκει στο δημόσιο και για τις υπηρεσίες της πληρώνεται από το κράτος (κατ' ουσία πάλι πληρώνει ο πελάτης, έμμεσα όμως μέσω της φορολογίας).
Δεν είναι λογικό λοιπόν να χρεώνουν έξτρα τον πολίτη τα ΕΛΤΑ για να κάνουν τη δουλειά τους.
Αν η ΠΑ ζητούσε να πληρώνουμε εξτρα χρήματα για κάθε αναχαίτιση, θα ήταν λογικό;

Αποσυνδεδεμένος mirrage

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 3318
  • Age: 41
  • Τόπος: Χανιά
Απ: Νέα πολιτική των ΕΛΤΑ για δέματα εκτός ΕΕ
« Απάντηση #78 στις: Σεπτεμβρίου 09, 2017, 10:27:49 μμ »
Από πότε τα ΕΛΤΑ δεν τα πληρώνει ο πελάτης? Οι φόροι είναι άλλο καπέλο από
τα ταχυδρομικά τέλη.
Το γραμματόσημο τι είναι? Τα κόστη ταχυδρομικής επιταγής και αντικαταβολής?
Αναφέρω μερικές υπηρεσίες που όλοι γνωρίζουμε.
Μια χαρά τα πληρώνουμε τα ΕΛΤΑ εδώ και δεκαετίες. Απλά ανέκαθεν ήταν χαμηλότερο
το κόστος τους από τον ανταγωνισμό.
Και εννοείτε πως θα συγκριθούν ευθέως με τον ανταγωνισμό τους ο οποίος συχνά
προσφέρει κατώτερες υπηρεσίες, ακριβές υπηρεσίες καθώς και παραπληνητική
πληροφόρηση όπως το παράδειγμα με την DHL.

Παναγιώτης Ελ Σισι

Αποσυνδεδεμένος Trex

  • Τυραννόσαυρος
  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 965
  • Τόπος: Όπου γης και πατρίς
Απ: Νέα πολιτική των ΕΛΤΑ για δέματα εκτός ΕΕ
« Απάντηση #79 στις: Σεπτεμβρίου 10, 2017, 01:07:26 πμ »
Δεν διαφωνώ μαζί σου.
Αλλά θεωρώ ότι ο εκτελωνισμός, αντίθετα από την αποστολή ενός δέματος ή γράμματος, δεν είναι υπηρεσία που παρέχεται προς τον πελάτη.
Παρέχεται προς το κράτος (ώστε αυτό να πληρωθεί τους αναλογούντες φόρους από τους πολίτες) και το κράτος πληρώνει τους μισθούς των ΕΛΤΑ για να κάνουν αυτή την δουλειά.
ʼρα γιατί πρέπει να πληρώνει και ο πελάτης το 15άρι;
Τέλος πάντων, όπως είπαν και οι προηγούμενοι, αυτοί οι συλλογισμοί είναι θεωρητικοί αφού δεν υπάρχει λογική στη χώρα που ζούμε...  :(

Αποσυνδεδεμένος gpav

  • ἐν τοῖς δεινοῖς εὔελπις...
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1182
  • Age: 60
  • Τόπος: Πειραιάς
  • Γιώργος Παυλόπουλος
    • Λιμενικό Σώμα
Απ: Νέα πολιτική των ΕΛΤΑ για δέματα εκτός ΕΕ
« Απάντηση #80 στις: Σεπτεμβρίου 10, 2017, 08:40:28 πμ »
Πριν κανα δυό χρόνια πήγα να παραλάβω ένα δέμα από εξωτερικό στο Ταχυδρομείο Πειραιά και μια υπάλληλος μουρμούριζε για τις αγορές από το εξωτερικό μέσω διαδικτύου, που τους δημιουργούν έξτρα δουλειά χωρίς έσοδα για τα ΕΛΤΑ. Προφανώς βρήκαν τρόπο να μειώσουν τη "ζημιά" επιβάλλοντας οικονομική επιβάρυνση και για τα εισερχόμενα δέματα, με την α΄ ή την β΄ αιτιολογία...
Nothing is so good for the morale of the troops as occasionally to see a dead general - Field Marshal William Slim
It makes no difference which side the general is on - Unknown British Soldier

Αποσυνδεδεμένος sluff

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 4080
  • Age: 47
  • Τόπος: ΒΟΛΟΣ
  • ΣΤΑΘΗΣ
Απ: Νέα πολιτική των ΕΛΤΑ για δέματα εκτός ΕΕ
« Απάντηση #81 στις: Σεπτεμβρίου 10, 2017, 09:59:52 πμ »
Μια χαρά τα πληρώνουμε τα ΕΛΤΑ εδώ και δεκαετίες.

τα πληρωνουμε κανονικα και με επιπεδο υπηρεσιων οχι και τοσο καλο....
μου εχουν χασει δεματα και ταχυδρομικες επιταγες(βρεθηκαν μετα απο πολυυυυυυυ ψαξιμο) πανω απο 4 φορες..

Αποσυνδεδεμένος DIO

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1963
  • Age: 56
  • Τόπος: Sydney, AU
  • Ας κάνουμε ότι καλύτερο μπορούμε...
    • Dio's Scale Models
Απ: Νέα πολιτική των ΕΛΤΑ για δέματα εκτός ΕΕ
« Απάντηση #82 στις: Σεπτεμβρίου 10, 2017, 01:41:11 μμ »
Αν νομίζετε ότι τα ΕΛΤΑ δεν παρέχουν καλές υπηρεσίες ή ότι είναι ακριβά, κοιτάξτε εδώ:

Αποστολή ενός απλού φακέλου από Sydney για Αθήνα: Κόστος περίπου 30EUR εξπρές. Δηλ άφιξη στην Αθήνα εντός 6 εργασίμων ημερών.
Τελικά, αφού έμεινε 15 ημέρες στο κέντρο διαλογής στην Μελβούρνη (!!!) έφτασε Αθήνα στο αντίστοιχο κέντρο διαλογής.
Από εκεί, ενημέρωναν επί δύο εβδομάδες ότι περνούσαν να παραδώσουν και δεν ήταν κανένας (Η πεθερά μου κρατάει δύο μικρά και είναι ΠΑΝΤΑ εκεί).
Τελικά πήρα τηλέφωνο και μετά από ένα Ελληνοαυστραλικό ξέχεσμα κανονίσαμε και πήγε κάποιος να το παραλάβει από εκεί αφού "δεν υπάρχει αρκετό προσωπικό να παραδώσει".
Φυσικά στο ερώτημα γιατί ψευδώς αναφέρουν ότι επιχείρησαν να παραδώσουν, δεν έλαβα καμία απάντηση...

Αθήνα - Σίδνεϊ - Συμμαχία (στην μαλ....α!)
Φιλικά,
Διονύσης

Αποσυνδεδεμένος Stavros

  • Stavros Soulis - IPMS Hellas #228
  • Εκπρόσωποι Συλλόγων
  • Scale 1/32
  • ***
  • Μηνύματα: 8953
  • Age: 57
  • Τόπος: Αθήνα - IMFLandia
  • save the last kit for me
    • http://www.ipms-hellas.gr
Απ: Νέα πολιτική των ΕΛΤΑ για δέματα εκτός ΕΕ
« Απάντηση #83 στις: Σεπτεμβρίου 11, 2017, 12:54:17 πμ »
Προς ενημέρωση των ενδιαφερομένων
Παρέλαβα μεσω ΕΛΤΑ, παραγγελία από τον Τυχερομοντέλο
(το νεό Μ-113Α1 ACAV της AFV Club)
ΧΩΡΙΣ χρέωση τελωνείου
Παραγγελία έγινε 30/7, παρελήφθη σχεδόν 30/8
Η καθυστέρηση ΟΛΗ εντός Ελλάδος
 ::salut::
Σ.Σ.

Αποσυνδεδεμένος dionisis79

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1453
  • Age: 47
  • Τόπος: ΑΓΙΟΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΑΤΤΙΚΗΣ
  • IPMS 1317 Λέσχη Μοντελιστών Καρδίτσας!!!!!
Απ: Νέα πολιτική των ΕΛΤΑ για δέματα εκτός ΕΕ
« Απάντηση #84 στις: Σεπτεμβρίου 12, 2017, 07:13:27 μμ »
Να καταθέσω και τη δική μου εμπειρία . Παρέλαβα σήμερα από Ιαπωνία . Η παραγγελία έγινε στις 17/7 και δεν υπήρξε καμία επιπλέον χρέωση . Μάλιστα το δέμα ήρθε στο γραφείο , δεν πήγα στα ΕΛΤΑ να παραλάβω

Αποσυνδεδεμένος akira

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 56
  • modelclub.gr

Αποσυνδεδεμένος spits22(Panayotis Dim.)

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 939
  • Age: 44
  • Τόπος: Ιλιον- Αθηνα
  • mud 50%- salt water 50%
Απ: Νέα πολιτική των ΕΛΤΑ για δέματα εκτός ΕΕ
« Απάντηση #86 στις: Νοεμβρίου 24, 2017, 01:02:50 μμ »
Παρήγγειλα από Ιαπωνικό κατάστημα στο e-bay στις 22 Οκτωβρίου.Αξία δέματος με τα μεταφορικά μαζί 14,5 ευρω.Παρέλαβα σήμερα 24 Νοεμβριου,ο ταχυδρόμος έφερε το δέμα κανονικά στο σπίτι.Καμμία επιπλέον χρέωση.Υπήρχε αυτοκόλλητο στο δέμα for customs declaration που γράφει την αξία πλην των μεταφορικών και διεγραμμενο το τυπωμένο "toy" στο description of item κ γραμμένο χειρόγραφα "Tool".Δεν ξέρω αν έπαιξε ρόλο.Πάντως ολα καλα! :D

Spoiler (hover to show)

Αποσυνδεδεμένος arcadios

  • Ignorantia juris non excusat.
  • Διαχειριστής
  • Scale 1/35
  • *****
  • Μηνύματα: 7350
  • Age: 52
  • Τόπος: Athens-Downtown
    • MC Hellenic Modelling Community
Απ: Νέα πολιτική των ΕΛΤΑ για δέματα εκτός ΕΕ
« Απάντηση #87 στις: Νοεμβρίου 24, 2017, 01:07:32 μμ »
ήταν σε χάρτινο κουτί ή σε φάκελο (έστω και απο αυτα με φουσκάλες μέσα) ?

Αποσυνδεδεμένος spits22(Panayotis Dim.)

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 939
  • Age: 44
  • Τόπος: Ιλιον- Αθηνα
  • mud 50%- salt water 50%
Απ: Νέα πολιτική των ΕΛΤΑ για δέματα εκτός ΕΕ
« Απάντηση #88 στις: Νοεμβρίου 24, 2017, 01:11:27 μμ »
Φάκελος περίπου Α4 με φουσκάλες μεσα

Αποσυνδεδεμένος arcadios

  • Ignorantia juris non excusat.
  • Διαχειριστής
  • Scale 1/35
  • *****
  • Μηνύματα: 7350
  • Age: 52
  • Τόπος: Athens-Downtown
    • MC Hellenic Modelling Community
Απ: Νέα πολιτική των ΕΛΤΑ για δέματα εκτός ΕΕ
« Απάντηση #89 στις: Νοεμβρίου 24, 2017, 01:27:36 μμ »
Φάκελος περίπου Α4 με φουσκάλες μεσα

οπως μου ειχε αναφέρει και ο Νικος (gtdeath13) , οτι δεν ειναι σε χάρτινη συσκευασία (κουτα) πρέπει να τα περνανε "αερα" για να μην φρακάρουν

Spoiler (hover to show)

Αποσυνδεδεμένος spits22(Panayotis Dim.)

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 939
  • Age: 44
  • Τόπος: Ιλιον- Αθηνα
  • mud 50%- salt water 50%
Απ: Νέα πολιτική των ΕΛΤΑ για δέματα εκτός ΕΕ
« Απάντηση #90 στις: Νοεμβρίου 24, 2017, 01:51:15 μμ »
Spoiler (hover to show)

Αποσυνδεδεμένος HARTMANN7

  • MC crew
  • Scale 1/35
  • *****
  • Μηνύματα: 2333
  • Age: 41
  • Τόπος: Αθήνα
  • In Cats We Trust
Απ: Νέα πολιτική των ΕΛΤΑ για δέματα εκτός ΕΕ
« Απάντηση #91 στις: Νοεμβρίου 24, 2017, 02:22:10 μμ »
οπως μου ειχε αναφέρει και ο Νικος (gtdeath13) , οτι δεν ειναι σε χάρτινη συσκευασία (κουτα) πρέπει να τα περνανε "αερα" για να μην φρακάρουν

Spoiler (hover to show)

Εχει έρθει απο τις 13/11 στο αεροδρόμιο και ακόμα δεν έχει περάσει τελωνείο Αρκά...
Πήρα τηλέφωνο σήμερα και όπως μου είπαν το δέμα μπορεί να κάνει έως ΚΑΙ ΕΝΑ μήνα να φύγει απο το αεροδρόμιο!
Γιώργος Γιαννόπουλος.
IPMS 1282

Αποσυνδεδεμένος dive

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 5368
  • Age: 48
  • Τόπος: Πειραιάς
Απ: Νέα πολιτική των ΕΛΤΑ για δέματα εκτός ΕΕ
« Απάντηση #92 στις: Ιανουαρίου 11, 2018, 09:36:52 πμ »
καλημερα σας.
παραγγελια απο luckymodel το Β-2Α 1/72 modelcollect που δεν ειναι και μικρο κουτι μπορεις να πεις. φανταστειτε πιο μεγαλο απο το Tamiya F-14 1/48.
H παραγγελια μου εκανε 1μιση μηνα να ερθει απο κινα. κοστιζε πανω απο 110 ευρω με τα ταχυδρομικα. Τιμολογιο δεν ειχε μπει μεσα.
Δεν χρεωθηκα απολυτως τιποτα για εκτελωνισμο με τισ ρυθμισεις του luckymodel που ειχα κανει.
Ολα καλα απο κεντρικο ταχυδρομειο Πειραια.

I WALK THE PATH OF THE DARK SIDE

Αποσυνδεδεμένος spits22(Panayotis Dim.)

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 939
  • Age: 44
  • Τόπος: Ιλιον- Αθηνα
  • mud 50%- salt water 50%
Απ: Νέα πολιτική των ΕΛΤΑ για δέματα εκτός ΕΕ
« Απάντηση #93 στις: Ιανουαρίου 11, 2018, 04:57:08 μμ »
Παραλαβή σήμερα για ένα sherman 1/35 της Asuka απο γιαπωνέζικο ebayομαγαζο..ήρθε σε άριστη κατάσταση μέσα σε..φακελο (με φουσκες)ξανά.12 εργάσιμες για να έρθει κ δεν ειχε ανοιχτεί.Ο ταχυδρόμος το έφερε κανονικά στο σπίτι.Ειναι το τριτο κιτ που μου ερχεται μεσα σε φακελο.Δεν μπορώ να βγάλω συμπέρασματα,ο,τι να'ναι γίνεται

Αποσυνδεδεμένος GRmodeler

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 688
  • Age: 54
  • Τόπος: Αθήνα
Απ: Νέα πολιτική των ΕΛΤΑ για δέματα εκτός ΕΕ
« Απάντηση #94 στις: Ιανουαρίου 11, 2018, 07:06:56 μμ »
Δημήτρη και Παναγιώτη μάλλον είστε αρκετά τυχεροί κυρίως εσύ Δημήτρη λόγω όγκου του πακέτου. Πάντως θεωρώ πλέον ασύμφορο το ρίσκο του να παραγγέλνει κάποιος 1 μόνο κιτ γιατί σε περίπτωση εκτελωνισμού τα 15 ευρώ επιβαρύνουν κατά πολύ την τιμή (πχ, αν το δέμα είχε 3 κιτ τα 15 ευρώ θα μοιράζονταν στην τελική τιμή έκαστου).

πριν από λίγες μέρες βρήκα το παρακάτω ενδιαφέρον άρθο που εξηγεί γενικότερα τις αλλαγές που έγιναν και κυρίως γιατί έγιναν και αυτές που θα γίνουν τα επόμενα 2-3 έτη :
http://www.newmoney.gr/palmos-oikonomias/343282-sta-teloneia-metaferetai-o-polemos-gia-to-ilektroniko-emporio

η απορία μου είναι αν με την μελλοντική εφαρμογή της χρέωσης του ΦΠΑ κατευθείαν από τον πωλητή θα πάψει πλέον η χρέωση του 15ευρου από τα εδώ τελωνεία. Κανονικά δεν θα έχουν κάποιο λόγο να ελέγχουν και να χρεώνουν για τον κόπο τους τα κερατιάτικα

σχετικά με τη παραμονή των δεμάτων προς έλεγχο  σε ακατάλληλους χώρους στο Ελ. Βενιζέλος, βρήκα την παρακάτω φωτό σε άλλο φόρουμ, σύμφωνα με τον αποστολέα της δείχνει τον υπαιθριο χώρο που στοιβάζονται οι ταχυδρομικοί σάκοι προς έλεγχο :


αν είναι αλήθεια  :evil: μιας και περιμένω αερογράφο από το HLJ  που ήρθε 26/12 Ελλάδα και από τότε κανένα σημάδι ζωής. ελπίζω να τον παραλάβω σε ένα κομμάτι και όχι λυμένο ....

Αποσυνδεδεμένος spits22(Panayotis Dim.)

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 939
  • Age: 44
  • Τόπος: Ιλιον- Αθηνα
  • mud 50%- salt water 50%
Απ: Νέα πολιτική των ΕΛΤΑ για δέματα εκτός ΕΕ
« Απάντηση #95 στις: Ιανουαρίου 11, 2018, 07:51:40 μμ »
Βασίλη,ο,τι εχω παρει απο Ασία ήταν μεμονωμένες αγορες.3 κιτ κ ενα βελτιωτικο.Σε κανένα δεν είχα θεμα με έξτρα χρεώσεις.2 απο τα 4 αυτά πράγματα είχαν tracking number.Όταν κοίταξα,και τα 2-με διάστημα 5-6 μηνες μεταξυ τους η αγορα-την ημέρα που ήρθαν στο Βενιζέλος την ίδια μέρα έφυγαν κιόλας για το κ.διαλογής.Ήταν κ καποια πράγματα που βρήκα στο ebay  απο διαφορετικούς πωλητές επίσης κ δεν έπαιζε να τα βάλω όλα μαζί οπως πχ αν τα ψωνισεις ολα απο 1 μοντελομαγαζο .Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι το θέμα φακέλου που είχε αναφέρει κ ο Αρκάδιος παραπανω.Γι'αυτό λέω ότι δεν βγάζω άκρη.Ίσως να ήμουν ακομα πιο τυχερός που τα κιτ δεν ήρθαν σαν χαλκομανιες με αυτή τη συσκευασία παρά για το ότι δεν με χρέωσαν έξτρα.Καλορίζικος κ με το καλό να τον παραλάβεις τον αερογραφο

Αποσυνδεδεμένος GRmodeler

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 688
  • Age: 54
  • Τόπος: Αθήνα
Απ: Νέα πολιτική των ΕΛΤΑ για δέματα εκτός ΕΕ
« Απάντηση #96 στις: Ιανουαρίου 11, 2018, 08:06:49 μμ »
  ευχαριστώ Παναγιώτη, η τιμή του ήταν πολύ καλή οπότε και τελωνείο να πληρώσω δεν πειράζει, με πειράζει όμως αν κάνει ένα + μήνα να ελεγθεί και φυσικά αν μου έρθει σε όχι άριστη κατάσταση. Για τα δικά σου μάλλον έχεις σταθεί αρκετά τυχερός μέχρι τώρα συν το γεγονός ότι αυτά που πήρες ήταν "χαμηλού" προφίλ και αν λάβεις υπόψιν τη φωτό που έβαλα μάλλον είσαι διπλά τυχερός που δεν έλαβες τα κιτ σε μορφή χαλκομανίας.
  Το βάρος των ελέγχων έχει πέσει σε ηλεκτρονικά πχ. κινητά και παρόμιες αγορές από Κίνα κυρίως, οπότε ελλείψη ικανού αριθμού υπαλλήλων άλλα πράγματα κατά περίσταση περνάνε χωρίς έλεγχο.
 
 πάντως η νύφη μου που εργάζεται σε κατάστημα των ΕΛΤΑ μου είπε ότι εφενός τα δέματα εκτός ΕΕ που φτάνουν  στο κατάστημα έχουν πλέον μειωθεί αισθητά, εφετέρου όσα έρχοναι έχουν ελεγθεί σχεδόν όλα.

Αποσυνδεδεμένος Yankar

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 495
  • Τόπος: Αθήνα
  • modelclub.gr
Απ: Νέα πολιτική των ΕΛΤΑ για δέματα εκτός ΕΕ
« Απάντηση #97 στις: Ιανουαρίου 11, 2018, 09:00:59 μμ »
Δημήτρη και Παναγιώτη μάλλον είστε αρκετά τυχεροί κυρίως εσύ Δημήτρη λόγω όγκου του πακέτου. Πάντως θεωρώ πλέον ασύμφορο το ρίσκο του να παραγγέλνει κάποιος 1 μόνο κιτ γιατί σε περίπτωση εκτελωνισμού τα 15 ευρώ επιβαρύνουν κατά πολύ την τιμή (πχ, αν το δέμα είχε 3 κιτ τα 15 ευρώ θα μοιράζονταν στην τελική τιμή έκαστου).

πριν από λίγες μέρες βρήκα το παρακάτω ενδιαφέρον άρθο που εξηγεί γενικότερα τις αλλαγές που έγιναν και κυρίως γιατί έγιναν και αυτές που θα γίνουν τα επόμενα 2-3 έτη :
http://www.newmoney.gr/palmos-oikonomias/343282-sta-teloneia-metaferetai-o-polemos-gia-to-ilektroniko-emporio

η απορία μου είναι αν με την μελλοντική εφαρμογή της χρέωσης του ΦΠΑ κατευθείαν από τον πωλητή θα πάψει πλέον η χρέωση του 15ευρου από τα εδώ τελωνεία. Κανονικά δεν θα έχουν κάποιο λόγο να ελέγχουν και να χρεώνουν για τον κόπο τους τα κερατιάτικα

σχετικά με τη παραμονή των δεμάτων προς έλεγχο  σε ακατάλληλους χώρους στο Ελ. Βενιζέλος, βρήκα την παρακάτω φωτό σε άλλο φόρουμ, σύμφωνα με τον αποστολέα της δείχνει τον υπαιθριο χώρο που στοιβάζονται οι ταχυδρομικοί σάκοι προς έλεγχο :


αν είναι αλήθεια  :evil: μιας και περιμένω αερογράφο από το HLJ  που ήρθε 26/12 Ελλάδα και από τότε κανένα σημάδι ζωής. ελπίζω να τον παραλάβω σε ένα κομμάτι και όχι λυμένο ....


Θα έχουν και ο λόγος λέγεται τελωνειακοί δασμοί! Οι εισαγωγές πληρώνουν και δασμό όχι μόνο ΦΠΑ.
Επίσης πάντα όταν κανείς μια εισαγωγή πληρώνεις αμοιβή εκτελωνισμού δηλαδή το 15ευρω.
Θεωρητικά τα παραπάνω είναι νόμοι των περισσότερων ευρωπαϊκών κρατών και το 15ευρω δεν είναι και από τα ακριβότερα. Σε άλλες χώρες τα μέτρα είναι πολύ αυστηρότερα και τα κόλπα του lucky δεν πιάνουν.... πχ. Απαιτείται η προσκόμιση παραστατικού πληρωμής της εισαγωγής και με βάση αυτό υπολογίζονται οι φόροι (πχ PayPal receipt).

Ακόμα τυχεροί είμαστε! Και οποίος πληρώσει ας κάποια στιγμή ας σκεφτεί πόσες φορές την έχει γλιτώσει... :)

Αποσυνδεδεμένος Amen

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 4875
  • Age: 18
  • Τόπος: Λάρισα
  • Αρης
    • My photo Gallery
Απ: Νέα πολιτική των ΕΛΤΑ για δέματα εκτός ΕΕ
« Απάντηση #98 στις: Ιανουαρίου 12, 2018, 01:30:40 πμ »
καλημερα σας.
παραγγελια απο luckymodel το Β-2Α 1/72 modelcollect που δεν ειναι και μικρο κουτι μπορεις να πεις. φανταστειτε πιο μεγαλο απο το Tamiya F-14 1/48.
H παραγγελια μου εκανε 1μιση μηνα να ερθει απο κινα. κοστιζε πανω απο 110 ευρω με τα ταχυδρομικα. Τιμολογιο δεν ειχε μπει μεσα.
Δεν χρεωθηκα απολυτως τιποτα για εκτελωνισμο με τισ ρυθμισεις του luckymodel που ειχα κανει.
Ολα καλα απο κεντρικο ταχυδρομειο Πειραια.
@dive Τυχερός ήσουνα.

Spoiler (hover to show)

Πάντως θεωρώ πλέον ασύμφορο το ρίσκο του να παραγγέλνει κάποιος 1 μόνο κιτ γιατί σε περίπτωση εκτελωνισμού τα 15 ευρώ επιβαρύνουν κατά πολύ την τιμή (πχ, αν το δέμα είχε 3 κιτ τα 15 ευρώ θα μοιράζονταν στην τελική τιμή έκαστου).
Χ2!!

Πάντα 3-4 κιτ 1/72 μέσα ψώνιζα ή 2 κιτ και accessories ώστε αν γίνει η στραβή να βγούνε τα έξοδα. Εντωμεταξύ, εγώ παλαιότερα κοιτούσα να παίρνω μικρά σε όγκο πράματα, οπότε έβγαινε και μικρότερη η παραγγελία. (Για να αποφύγω εκτελωνισμό). Το Νοέμβριο που ψώνισα από Τοκυο και έχοντας υποψην ενα πινακακι για 150Ε CIF, έβαλα τη παραγγελία λίγο κάτω από 150Ε. Εμένα οι δασμοί με αναγκάσαν να ψωνίζω περισσότερο από τους Κινέζους  :lol:

Αυριο ειναι να παραλάβω το πακετάκι με τα καλούδια. Για 138Ε παραγγελία μαζί με τα μεταφορικά μου έβαλαν 28Ε με 29Ε φόρο/δασμό. Πρωτόγνωρη εμπειρία για μένα, δε μου χει ξανατύχει, νιώθω ενθουσιασμένος :P

Πάντως στη πόλη μου ο εκτελωνισμός έγινε απευθείας από υπάλληλο του ταχυδρομείου. Ετσι λέει στο χαρτάκι. Οποτε ειναι να παραλάβω κανονικά απο ταχυδρομείο. Εσείς στην Αθηνα τρέχετε στο τελωνείο;

Παράθεση
πριν από λίγες μέρες βρήκα το παρακάτω ενδιαφέρον άρθο που εξηγεί γενικότερα τις αλλαγές που έγιναν και κυρίως γιατί έγιναν και αυτές που θα γίνουν τα επόμενα 2-3 έτη :
http://www.newmoney.gr/palmos-oikonomias/343282-sta-teloneia-metaferetai-o-polemos-gia-to-ilektroniko-emporio

η απορία μου είναι αν με την μελλοντική εφαρμογή της χρέωσης του ΦΠΑ κατευθείαν από τον πωλητή θα πάψει πλέον η χρέωση του 15ευρου από τα εδώ τελωνεία. Κανονικά δεν θα έχουν κάποιο λόγο να ελέγχουν και να χρεώνουν για τον κόπο τους τα κερατιάτικα
Ωραίο αρθρο, θα το διαβάσω αυριο και θα το δείξω σε κάποιον σχετικό που ισως απαντήσει στην ερώτηση σου.

Παράθεση
σχετικά με τη παραμονή των δεμάτων προς έλεγχο  σε ακατάλληλους χώρους στο Ελ. Βενιζέλος, βρήκα την παρακάτω φωτό σε άλλο φόρουμ, σύμφωνα με τον αποστολέα της δείχνει τον υπαιθριο χώρο που στοιβάζονται οι ταχυδρομικοί σάκοι προς έλεγχο :


Σοβαρά μιλάμε; Αν δω βρεγμένο πακέτο θα κάνω σκηνικό.

Αποσυνδεδεμένος dive

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 5368
  • Age: 48
  • Τόπος: Πειραιάς
Απ: Νέα πολιτική των ΕΛΤΑ για δέματα εκτός ΕΕ
« Απάντηση #99 στις: Ιανουαρίου 12, 2018, 10:31:40 πμ »
θα σας πω το σκεπτικο το δικο μου¨
1. αντικειμενο που δεν εχει διαφορα πανω απο 15 ευρω δεν το παραγγελνω. ο λογος ειναι απλος αν με χρεωσουν σε κατι...θα ειναι 15 ευρω. αρα θα ερθει ισα βαρκα ισα νερα
2. αντικειμενο το οποιο θα γλυτωσω χρηματα. πχ. preorder το Β-2 ηταν στα 105 ευρω απο lucky. κανονικη τιμη του 150EUR. κατ επεκταση αν μου χρεωναν και 40 ευρω ταχυδρομικα παλι λιγοτερο θα μου ερχοταν απο το να το αγορασω εδω.
3. σε λιγο καιρο θα αγορασω ανταλακτικα για τον αερογραφο μου αυτα απο εξωτερικο επιλεγοντας μαγαζια ευρωπης.
@Amen  θεωρω πως ναι ή κατι αλλο παιζει.οπως το ειπαν κυνηγουν ηλεκτρονικης φυσεως πραγματα.
@GRmodeler  βασιλη θεωρω οτι 15 ευρω δεν πας απο εξω να τα παρεις ειναι μικρο το ποσο και δεν αξιζει. εκει προτιμω τους local dealers εκτος αν δεν το εχουν.

κανω τρελη ερευνα αγορας πριν κανω οτιδηποτε.

παντως τωρα που το ξανασκεφτομαι ισως να οφειλεται οτι κατα λαθος δεν εβαλα στο luckymodel να εχει tracking code.

I WALK THE PATH OF THE DARK SIDE

Tags: