''Επίσης είναι σίγουρο ότι δε συμβαίνει μόνο με τα μοντελιστικά αλλά με τα πάντα που εισάγονται, όπως ηλεκτρονικά κτλ.
Θεωρώ εντελώς απίθανο να έχουν βάλε το χέρι τους οι δικοί μας έμποροι, είναι πολύ μικρός ο όγκος και των συναλλαγών τους και της "δύναμής" που χρειάζεται για να απαιτήσουν τέτοιες αλλαγές. Ο Στραταρχης έχει δίκιο... Απλά ήρθε η ώρα τα πράγματα να γίνουν όπως πρέπει... Με τον Ελληνικό πάντα τρόπο...''
Συμφωνώ απολύτως, κανένας δεν ασχολήται με τα μοντελιστικά καταστήματα εκτός απο εμάς, αν έχει υπάρξει τέτοιου είδους πίεση αυτή σίγουρα προέρχεται απο τις μεγάλες αλυσίδες τύπου jumbo, πλαισιο, κωτσόβολος που πούλαγαν τη κινεζιά με 200% + κέρδος, ενώ τώρα ο κάθε ένας αγοράζει οτιδήποτε απο 0,5 ευρώ με free shipping και το πακέτο έρχεται στην πόρτα του. Επίσης ο Έλληνας μοντελιστής είναι γνωστό στα μαγαζιά ότι αγοράζει και απ' έξω γιατί πάντα έτσι ήταν, είμαστε αν όχι οι πρώτοι απο τους πρώτους στις ταχυδρομικές παραγκελίες, εγώ αγοράζω απο το 1990, κάποτε το modelling είχε βάλει και υπόδειγμα του πως γίνεται μια παραγκελία τότε που δεν υπήρχε internet. Τώρα το πράγμα ξέφυγε εντελώς αφού μέχρι και οδοντόβουρτσες παραγκέλνουν απο Κίνα.