Ελείψει νεότερων (ολοκληρωμένων

) μοντέλων, λαμβάνω την τιμή

να σας παρουσιάσω μερικά παλιότερα μοντέλα μου που διασώζονται...
Η αρχή με το MiG 21 της Esci, η οποία στα τέλη της δεκαετίας του 80 κυκλοφόρησε κάποια κίτ θεμάτων του "ανατολικού μπλόκ" απο καλούπια της ΟΕΖ. Η πρόσφατη -τότε- κατάρρευση της ΕΣΣΔ ειχε προκαλέσει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τέτοια θέματα... Το μοντέλο φτιάχτηκε το 1992

Το κιτάκι άν και υπέφερε απο
πολύ χοντρά κομμάτια, είχε πολύ καλή εφαρμογή και αρκετά καλή λεπτομέρεια. Ήταν η πρώτη φορά που είδα κίτ με λεπτομέρεια στα πλαίνά τοιχώματα του κόκπιτ... Οι βελτιώσεις απο μέρους μου ήταν το κόψιμο της μονοκόμματης καλύπτρας, η προσθήκη ζωνών στο κόκπιτ, οι κεραίες απο λεπτό φύλλο πλαστικού και η προσθήκη διάφορων "εξαρτημάτων" στο σύστημα προσγείωσης, σύμφωνα με τις ελάχιστες φωτογραφίες απο τον Super Μοντελιστή

. Το βάψιμο είχε γίνει με τον σχετικά πρόσφατα αγορασμένο (τότε

) Badger 200 και λόγω του ότι δέν του είχα πάρει τον αέρα, επέλεξα να το βάψω με μια πιό έυκολη παραλαγή απο αυτές που έδινε η Esci. H επιλογή ήταν ένα αεροσκάφος του Βορείου Βιετνάμ απο μια πλάγια όψη παλαιότερου τεύχους της Πτήσης. Σήματα φυσικά δέν υπήρχαν έτοιμα και έτσι κατέφυγα στην τεχνική του... κολάζ

απο διάφορες κατάλληλα κομμένες & βαμμένες περισσευούμενες χαλκομανίες... Φθορές φοβόμουν να του κάνω

και περιορίστηκα σε λίγο wash στους πυραύλους και τις φωλέες του συστήματος προσγείωσης... Η πίστα της βάσης είναι απο έτοιμα φύλλα του Verlinden, ο πιλότος είναι αυτός που έδινε δώρο ο Super Μοντελιστής (Αμερικάνος Β'Π.Π. αλλά δέν είχα κανένα ενδοιασμό να τον παρουσιάσω για... Βιετναμέζο

) και η σκαλίτσα είναι scratch απο χαλκόσυρμα και πλαστικό όπως και ο πυροσβεστήρας...
Αρκετά με το μπλα-μπλά....Shoot with no mercy


Προσέξτε το πάχος της καλύπτρας

Δέν ήξερα τότε πώς να φτιάξω vacuform... (δέν θυμάμαι να πολυνοιάστηκα κιόλας

...ωραίες εποχές

)