0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Αψογος!!!Το βερνίκι έδωσε βάθος στο χρώμα, ακριβά αλλά όπως φαίνεται μονόδρομος τα zero paints σε τέτοια βαψίματα.
Τέλειο φινίρισμα! Μπράβο!