Modelclub.gr Φόρουμ

1oς Αγώνας πρωταθλήματος Le Mans & Daytona Prototypes. (Αναγνώστηκε 436 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

iraklis

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *
  • Scale 1/144
  • Μηνύματα: 1
  • modelclub.gr


Ανοίγουμε το 2017 με την διεξαγωγή πρωταθλήματος πρωτάθλημα slot cars κατηγορίας Le Mans & Daytona Prototypes.Περίοδος διεξαγωγής των αγώνων είναι από Ιανουάριο μέχρι Ιούλιο του 2017, ένας αγώνας τον μήνα, ημέρα Κυριακή (συνήθως η πρώτη Κυριακή του μήνα εκτός αν υπάρχει κάποια γιορτή ή τριήμερο) και ώρα έναρξης κατατακτήριων στις 18:00. Η πίστα βρίσκεται στην Νέα Ιωνία για όποιον θέλει να έρθει να παρακολουθήσει ή και να συμμετάσχει και υπάρχουν πάντα διαθέσιμα αυτοκίνητα και χειριστήρια.
Την Κυριακή 15/01/2017 θα διεξαχθεί ο πρώτος αγώνας του πρωταθλήματος,ώρα έναρξης χρονομετρημένων δοκιμαστικών 18:00.Ωρα άφιξης συμμετοχόντων 16:30. Παρακαλώ όσοι θέλετε να συμμετάσχετε να δηλώσετε σημετοχή.
Ευχαριστώ.
 https://www.facebook.com/groups/1769999023248515/

Κανονισμοί :

1. ΓΕΝΙΚΑ
Το πρωτάθλημα είναι “open” που σημαίνει ότι η επιλογή ανταλλακτικών και αυτοκίνητων είναι ελεύθερη. Θα γίνουν 7 αγώνες,  από τους οποίους θα μετρήσουν οι 5 καλύτεροι για κάθε οδηγό. Ημερομηνίες αγώνων:
1ος αγώνας 15/01/2017    2ος αγώνας 05/02/2017    3ος αγώνας 05/03/2017    4ος αγώνας 02/04/2017
5ος αγώνας 14/05/2017    6ος αγώνας 11/06/2017    7ος αγώνας 02/07/2017

1.1 ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
Η βαθμολογία σε κάθε αγώνα θα είναι η εξής:
1η θέση = 25 points
2η θέση = 20 points
3η θέση = 16 points
4η θέση = 13 points
5η θέση = 11 points
6η θέση = 10 points
7η θέση = 9 points
8η θέση = 8 points
9η θέση = 7 points
10η θέση = 6 points
11η θέση = 5 points
12η θέση = 4 points
13η θέση = 3 points
14η θέση = 2 points
15η θέση = 1 point
Pole Position = 1 point
Best Lap = 1 point
Σε περίπτωση ισοβαθμίας, θα μετρήσει ο αριθμός των νικών, μετά των δεύτερων θέσεων, μετά των τρίτων θέσεων κτλ.

1.2 ΑΛΥΤΑΡΧΗΣ / ΈΦΟΡΟΣ
Ο αλυτάρχης είναι ο άρχων του αγώνα. Ο έφορος του αγώνα είναι υπεύθυνος για τον τεχνικό έλεγχο των αυτοκινήτων. Όλοι οι συμμετέχοντες είναι υποχρεωμένοι να ακολουθούν τις οδηγίες και να συμμορφώνονται στις υποδείξεις τους. Οποιαδήποτε απόφαση είναι οριστική και δεν αμφισβητείται ή συζητείται παρά μόνο μετά το τέλος του αγώνα.

1.3 ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ
Τα αυτοκίνητα θα περνάνε από τεχνικό έλεγχο και θα τοποθετούνται σε περιβάλλον “parc ferme”. Ο οδηγός είναι υποχρεωμένος να δηλώσει όποια τεχνικά στοιχεία ζητηθούν από τον έφορο του αγώνα. Δεν επιτρέπεται οποιαδήποτε επισκευή/αλλαγή παρά μόνο με την διαδικασία που περιγράφεται στην παράγραφο 1.4.

1.4 ΕΠΙΣΚΕΥΕΣ / ΑΛΛΑΓΕΣ
Εφόσον ο οδηγός θέλει να πραγματοποιήσει οποιαδήποτε αλλαγή (π.χ. σχέση μετάδοσης) θα πρέπει να την πραγματοποιήσει είτε σε χρόνο αγώνα είτε σε κενό χρόνο αλλά με ποινή 10 δευτερολέπτων. Η οποιαδήποτε αλλαγή δεν πρέπει να επηρεάζει το πρόγραμμα της ημέρας, οπότε ορίζεται σαν μέγιστος πραγματικός χρόνος τα 10 λεπτά.
Εάν κατά την διάρκεια του αγώνα ξεκολλήσει/σπάσει κάποιο κομμάτι εκτός από καθρέφτη, κεραία ή υαλοκαθαριστήρα (π.χ. αεροτομή ή σπόιλερ), ο οδηγός είναι υποχρεωμένος να επανατοποθετήσει το σπασμένο κομμάτι. Η επισκευή θα πρέπει να γίνει είτε σε αγωνιστικό  χρόνο είτε σε κενό χρόνο μετά το τέλος της προσπάθειας αλλά με ποινή 10 δευτερολέπτων. Αν είναι η τελευταία του προσπάθεια η ποινή θα προστεθεί στον τελικό του χρόνο. Τυχόν Best Lap κατά την διάρκεια της προσπάθειας χωρίς το εν λόγω κομμάτι δεν γίνεται δεκτό για τον έξτρα βαθμό.
Απαγορεύεται το καθάρισμα ή/και αντικατάσταση των ελαστικών σε όλη την διάρκεια του αγώνα.

1.5 ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΓΩΝΑ
Στην αρχή του αγώνα θα διεξάγονται δοκιμαστικά σε γραμμή τυχαίας επιλογής. Σύμφωνα με την κατάταξη των δοκιμαστικών θα δημιουργούνται ζευγάρια οδηγών. Ο πιο γρήγορος του ζευγαριού επιλέγει την γραμμή από όπου θα ξεκινήσει τις προσπάθειες του. Τα ζευγάρια ξεκινούν τις προσπάθειες τους από το πιο αργό προς το πιο γρήγορο.
Το κάθε ζευγάρι θα τρέχει 4 προσπάθειες σε κάθε αγώνα, από 2 φορές σε κάθε γραμμή, εναλλάξ. Κάθε προσπάθεια θα είναι 35 γύρους και θα μετριέται ο χρόνος που χρειάστηκε ο κάθε οδηγός για να διανύσει αυτούς τους γύρους. Η τελική κατάταξη της κατηγορίας θα προκύπτει βάση του αύξων συνολικού χρόνου των 4 προσπαθειών.

2. ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΑΝΑ ΕΙΔΟΣ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΟΥ

2.1 ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ / CAR
Επιτρέπονται μόνο τα αυτοκίνητα Le Mans & Daytona Prototypes. Ακολουθεί ενδεικτικός πίνακας:
1. Acura ARX 01/02b
2. Audi R8 C/R
3. Audi R10
4. Audi R15
5. Audi R18
6. Bentley Speed 8
7. BMW V12 LMR
8. Cadillac Northstar
9. Courage C65
10. Dallara DP-01
11. Dallara SP1
12. Lola Aston Martin DBR1-2
13. Lola B09/60 - 10/60 - 11/80
14. MG Lola
15. Nissan GT-R LM Nismo
16. Panoz LMP-1
17. Pescarolo 01
18. Peugeot 908
19. Porsche RS Spyder
20. Radical SR-9
21. Reynard 2KQ
22. Riley MkXX
23. Toyota GT-One
24. Zytek

2.2 ΚΑΠΑΚΙ / BODY
Επιτρέπονται μόνο τα πλαστικά καπάκια. Θα πρέπει να είναι βαμμένο σε όλη την εξωτερική επιφάνεια και να φέρει νούμερα. Πρέπει να έχει ολοκληρωμένη μορφή και να μην λείπει κομμάτι. Τα τζάμια πρέπει να παραμείνουν άβαφα. Το εσωτερικό είναι υποχρεωτικό, είτε από πλαστικό είτε από λεξάν. Το ελάχιστο βάρος του καπακιού μετριέται χωρίς τις βίδες και εξαρτάται από την διάταξη του μοτέρ: • Inline: 15 γρ. • Angle: 16 γρ.

2.3 ΣΑΣΙ / CHASSIS
Επιτρέπονται μόνο πλαστικά σασί. Τα σασσί τύπου Universal (π.χ. HRS) και 3D print επιτρέπονται.

2.4 MOTOR MOUNT
Ελεύθερη επιλογή υλικού και offset. Διάταξη Inline. Angle επιτρέπεται μόνο για τα “out of the box” angle slot.it αυτοκίνητα.

2.5 ΜΟΤΕΡ / MOTOR
Η επιλογή του μότερ είναι ανάλογη της διάταξης του motor mount.
• Inline με boxer ή slot.it flat μοτέρ: Ελεύθερες στροφές, μέγιστο μαγνητικό 42 γρ.
• Angle μόνο με slot.it flat μοτέρ: Μέχρι 25.000 στροφές, μέγιστο μαγνητικό 30 γρ.

2.6 ΒΙΔΕΣ / SCREWS
Οι βίδες όπως και το σφίξιμο τους είναι ελεύθερες.

2.7 ΜΑΓΝΗΤΗΣ / MAGNET
Απαγορεύεται η χρήση μαγνητών, εκτός, φυσικά, από του μοτέρ και της ανάρτησης.

2.8 ΒΑΡΟΣ / WEIGHT
Η χρήση βάρους επιτρέπεται, μόνο εσωτερικά του αυτοκινήτου.

2.9 ΜΟΥΣΤΑΚΙΑ / BRAIDS
Ελεύθερη επιλογή. Κατά το τεχνικό έλεγχο πριν από τον αγώνα θα πρέπει να είναι στεγνά.

2.10 ΜΕΤΑΤΡΟΧΙΟ
Το μετατρόχιο εμπρός και πίσω ορίζεται από το φάρδος του καπακιού. Οι τροχοί σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να εξέχουν από τα φτερά. Ο έλεγχος είναι οπτικός και θα γίνεται κοιτώντας το αυτοκίνητο από πάνω.

2.11 ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ / 4WD
Επιτρέπεται μόνο σε αυτοκίνητα που στην πραγματικότητα είναι τετρακίνητα, π.χ. Audi R18 e-tron quattro.

2.12 ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΜΠΡΟΣΤΑ / TIRES FRONT
Ελεύθερη επιλογή. Ελάχιστη διάμετρο 16,0 μμ. Επιτρέπεται το κόλλημα τους στις ζάντες.

2.13 ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΠΙΣΩ / TIRES REAR
Ελεύθερη επιλογή αλλά μόνο λαστιχένια. Απαγορεύονται τα ελαστικά σιλικόνης, foam κτλ. Επιτρέπεται το κόλλημα τους στις ζάντες. Κατά την παράδοση για τεχνικό έλεγχο θα είναι στεγνά από κάθε υγρό.

2.14 ΖΑΝΤΕΣ ΜΠΡΟΣΤΑ / HUB FRONT
Ελεύθερη επιλογή.

2.15 ΖΑΝΤΕΣ ΠΙΣΩ / HUB REAR
Ελεύθερη επιλογή.

2.16 ΔΙΑΚΟΣΜΗΤΙΚΑ ΤΡΟΧΩΝ / PLASTIC INSERTS
Υποχρεωτική η χρήση τους, ελεύθερη η επιλογή τους στα πρότυπα της κατηγορίας.

2.17 STOPPER
Ελεύθερη επιλογή.

2.18 ΚΟΥΖΙΝΕΤΑ / BUSHING
Ελεύθερη επιλογή.

2.19 ΆΞΟΝΕΣ / AXLES:
Ελεύθερη επιλογή.

2.20 ΦΩΤΑ / LIGHTS
Ελεύθερη επιλογή.

2.21 ΓΡΑΝΑΖΙ ΜΟΤΕΡ / PINION
Ελεύθερη επιλογή.

2.22 ΓΡΑΝΑΖΙ ΑΞΟΝΑ / CROWN/SPUR
Ελεύθερη επιλογή.

2.23 ΟΔΗΓΟΣ / GUIDE:
Ελεύθερη επιλογή.

2.24 ΡΟΔΕΛΕΣ / SPACERS
Ελεύθερη επιλογή.

2.25 ΚΑΛΩΔΙΟ ΜΟΤΕΡ / CABLE
Ελεύθερη επιλογή.

2.26 ΑΝΑΡΤΗΣΗ / SUSPENSION
Ελεύθερη επιλογή.

Φιλικά,
Ηρακλής

opelcorsa-a

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *
  • Scale 1/35
  • Μηνύματα: 1491
  • R/C,slot cars και αυτοκινητομοντελισμος
Ετοιμα και τα δικα μου(να τα εχω ετοιμα,που ξερεις μπορει να κανω και κανενα αγωνα)...  :D