0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Θα τα ξεκινήσεις όλα μαζί ή ένα ένα;;;
και να φανταστείς οτι μέχρι και πριν απο 1 χρόνο αν δεν κάνω λάθος ... η επιλογές ηταν tamiya και skif
...Ακριβώς... Και της zvezda και της Τρουμπέτας...