Sernak δεν έχω ολοκληρώσει τις εργασίες μου στην περιοχή του Σ/Π, οπότε θα βγάλω και άλλες, καθαρές όταν ολοκληρωθεί. Δουλεύω με βάση το βιβλίο της IPMS Τεύχος 4, 2001 με ένα όμορφο άρθρο στα Ελληνικά F-5A,B. Από το internet έχω συλλέξει αρκετές συμπληρωματικές για τις επιμέρους περιοχές του άφους.
Συνέχεια έχει ο πίσω μηχανισμός ανοίγματος-κλεισίματος της καλύπτρας, ο οποίος προέρχεται από το βελτιωτικό set της Wolfpack. Ο μηχανισμός βελτιώθηκε με περισσότερη λεπτομέρεια, όπως νέους βραχίονες, ντίζες, συρματόσχοινα κ.α., σύμφωνα με το φωτογραφικό υλικό του πραγματικού.
Η “πλάτη” που μας δίνει το βελτιωτικό σετ της Wolfpack, πίσω από το κάθισμα του πιλότου προορίζετε για το F-5A, το οποίο διαθέτει ασφαλειοθήκη και ένα gyro στην περιοχή αυτή. Στο διθέσιο F-5B απουσιάζουν αυτά τα συστήματα. Έτσι το κομμάτι αυτό αποκόπηκε και ανακατασκευάστηκε με φύλο πλαστικού, ενώ διαμορφώθηκε η περιοχή αυτή με δομικές ενισχύσεις, τοποθέτηση πριτσινιών και δύο σωλήνες στα πλάγια του τοιχώματος.
Επιπρόσθετες λεπτομέρειες μπήκαν και στους πίνακες ελέγχου και στις πλαϊνές κονσόλες με την κατασκευή διάφορων κουμπιών, διακοπτών, μοχλών ανάσυρσης του Σ/Π, λαμπάκια, μανέτες και κορδέλες ασφάλισης διακοπτών.(Στις δύο φώτο είναι όλα άβαφα, για να φανούν οι επιπρόσθετες λεπτομέρειες)
Σειρά έχει το κεντρικό σκιάδιο του πιλοτηρίου, το οποίο διαφέρει από αυτό που φορούσαν τα Ελληνικά F-5B.
Αρχικά αποκόπηκε το κεντρικό διαφανές κομμάτι που διαχωρίζει τον πιλότο από τον συγκυβερνήτη. Διαμορφώθηκε η εσωτερική λεπτομέρεια με λεπτά κομματάκια φύλο πλαστικού, ενώ επιπλέον ανοίχτηκαν τρεις οπές επάνω στο σκιάδιο και τοποθετήθηκαν επιπλέον πριτσίνια. Τέλος κατασκευάστηκε ένα επιπλέον σκιάδιο για τον πίσω πίνακα ελέγχου, από λεπτό φύλλο αλουμινίου.
Αυτά προς το παρόν…