ΙΩΑΝΝΗ ΛΕΚΚΑ ΤΟ ΕΓΚΩΜΙΟΝ!!!!
Φίλε Γιάννη,έχω μείνει άφωνος

(όπως πάντα με τις κατασκευές σου) και είναι ακόμα μόνο η αρχή!!!!
Η τελειότητα της κατασκευής σου αντικατοπτρίζεται από τα πρώτα στάδια κιόλας μέχρι και στο τελευταίο πετραδάκι

του κάστρου σου.
Αισθάνομαι πολύ τυχερός που έχουμε την τιμή και το προνόμιο να σε έχουμε ανάμεσά μας, να μπορούμε να θαυμάζουμε τα αριστουργήματά σου (σε όλα τα στάδια καταυσκευής τους) - (όχι τίποτα άλλο, αλλά για να κλέβουμε και εμείς λίγο τέχνη

) και ταυτόχρονα υπερήφανος που υπάρχει Έλληνας μοντελιστής ο οποίος έχει στο τσεπάκι του

και βάζει κάτω ακόμα και τα μεγαλύτερα μοντελιστικά ονόματα (ΔΙΕΘΝΩΣ).
Συνέχισε, περιμένουμε με ανυπομονησία και άλλες (πολλές πολλές ε???) φωτό.
ΥΓ. ...και λέω κι εγώ τώρα ότι φτιάχνω italian farm....

, μου φαίνεται ότι πρέπει να πάω να το βάλω κάτω ... και ν'αρχίσω να το πατάω
ΓΙΑΝΝΗΣ ΛΕΚΚΑΣ RULES