Δεν ξερω για εσας αλλα εγω κατι σουβλιες στα ματια τις εχω! 
Μια απο τα ιδια 
ΑΠΙΘΑΝΟ Γιαννη!!!!!!!!!
ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ σ'ολο της το μεγαλειο!!!
Και παμε στις 10 ερωτησεις 
Εβαλες γυαλοχαρτο στο καλουπι για τις πετρες??
Η γουρνα που παει?
ο κυλινδρος στην οροφη ειναι για πυργο με κωνικη οροφη?
πρασινα κοκκινα κλπ ειναι πλαστελινη?
Το καλουπωσες ολο μαζι και αν ναι....ΠΩΩΩΩΩΩΣ???????

Τι γυψο δουλευεις?
Μας δουλευεις?

Θα εχει και εσωτερικο οπως το προηγουμενο?
Κεραμιδι ευρωπαικο η μεσαιωνικο ισιο?
Να υποθεσω πλαγιά με τον τιγρη μπροστα και τι αλλο?Θα εχει φιγουρες να μπαινουν μεσα?
Υ.Γ.μαλλον αυτος,ή μαλλον αυτοι, ειναι οι λογοι που δεν ποσταρεις in progress

Φίλε μου Τάσο όπως πάντα θέλεις να τα μαθαίνεις όλα!!!
Καταρχάς σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.
Ξεκινάω λοιπόν:
*Γυαλόχαρτο δεν έβαλα για τις πέτρες.
*Η γούρνα θα είναι μπροστά από το κάστρο υποτίθεται πως την χρησιμοποιηούν για αρδευτικούς λόγους οι κάτοικοι.
*Ο κύλινδρος όπως πολύ σωστα είπες είναι για κωνική οροφή. Πρώτα όμως πάνω στον κύλινδρο κάθεται μια κατασκευή με περιμετρικά ανοίγματα όπως στο ΄φαρο που είχα φτιάξει αν θυμάσαι.
*Τα πράσινα και κόκκινα είναι πλαστελίνη για μόνωση, μην μας φύγει ο γύψος και ανοίξει το καλούπι!
*Όπως είπες το καλούπωσα όλο μαζι!!!

Πως το κανα δεν ξέρω να σου πω, πάντως θυμάμαι πως για να πετύχω αυτο που φανταζόμουν ξενύχτησα δυο βράδια...
*Κεραμίδι ρωμαικό, και θα έχει π΄λήρες εσωτερικό, μπορεί και τζάκι!
*Ο γύψος που δουλεύω είναι ο γνωστός γύψος καλιτεχνίας
*Τώρα για το α αν σας δουλεύω θα δείξει στην πορεία!!!
*Όσον αφορά το στήσιμο θα ανεβάσω σύντομα φωτό, κάπου θα είναι και το γεφυράκι, αφόυ μου τελειώσει πρώτα ο Αστραπόγιαννος την βάση, ¨Αντε Μήτσο μην αργεις!
Αναμένεις για νεότερα, ότι άλλο εδώ είμαι...