Αποστολέας Θέμα: 10ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2016 (17-12-2016)  (Αναγνώστηκε 5480 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος arcadios

  • Ignorantia juris non excusat.
  • Διαχειριστής
  • Scale 1/35
  • *****
  • Μηνύματα: 7350
  • Age: 52
  • Τόπος: Athens-Downtown
    • MC Hellenic Modelling Community
Απ: 10ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2016 (17-12-2016)
« Απάντηση #25 στις: Δεκεμβρίου 17, 2016, 07:37:57 μμ »
Αστα Αρκάδιε... άστα γιατί είναι πολύ χάλια τα πράγματα... :(

εύχομαι να είναι περαστικά τα όποια προβλήματα  :( :(



Αποσυνδεδεμένος arcadios

  • Ignorantia juris non excusat.
  • Διαχειριστής
  • Scale 1/35
  • *****
  • Μηνύματα: 7350
  • Age: 52
  • Τόπος: Athens-Downtown
    • MC Hellenic Modelling Community
Απ: 10ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2016 (17-12-2016)
« Απάντηση #26 στις: Δεκεμβρίου 17, 2016, 07:57:44 μμ »
αλλο ενα street event ολοκληρώθηκε με επιτυχία. Παρ'ολο το τσουχτερό κρύο που επικρατούσε (έπεσε η ιδεα το επόμενο να το κάνουμε πασχα  ::hlioskaytos:: )
πολλά μέλη και μη παρευρέθηκαν και αρκετά παιδιά έκατσαν και έφτιαξαν από ένα μοντελάκι.

Ενα μεγάλο ευχαριστώ στα παιδιά που βοήθησαν στο στήσιμο και ξεστήσιμο και έκατσαν μέχρι το τελος.  ::salut::

Να ευχαριστήσω επίσης τα καταστήματα - Plastimodellismo, Fasma models και GE Hobbies για τα δώρα και την βοήθεια σε τραπεζια, υλικά και εργαλεια. Το καφέ "Σουσουράδα"  (αυτο που καθόμαστε τα Σάββατα) για τις πολύτιμες καρέκλες που μας παραχώρησαν. (χωρίς αυτά θα την βγάζαμε στο όρθιο   :mrgreen:

Μερικες λιγες φωτο, σιγουρα ο @mmaker εχει βγαλει αρκετες.




και εδώ ένα μικρο video
https://www.facebook.com/modelclub.gr/videos/10154886282357754/

Και του χρόνου να είμαστε καλά να το ξανακάνουμε... (το πασχα που δεν θα κάνει τοσο κρυο  :mrgreen: :mrgreen: )


 ::salut::
 ::keep_mod:: ::lovemodel::

Αποσυνδεδεμένος piaggio250

  • Γιώργος Α.
  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 989
  • Τόπος: Ηράκλειο
  • Modelling for fun not for passion.
Απ: 10ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2016 (17-12-2016)
« Απάντηση #27 στις: Δεκεμβρίου 17, 2016, 09:19:44 μμ »
Εμ με καφέδες και νερά που βλέπω στις φωτό το κρύο δεν περνάει, ρακί θέλει!!! :wink:.
Αντε και του χρόνου. ::salut::

Αποσυνδεδεμένος arcadios

  • Ignorantia juris non excusat.
  • Διαχειριστής
  • Scale 1/35
  • *****
  • Μηνύματα: 7350
  • Age: 52
  • Τόπος: Athens-Downtown
    • MC Hellenic Modelling Community
Απ: 10ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2016 (17-12-2016)
« Απάντηση #28 στις: Δεκεμβρίου 17, 2016, 09:25:06 μμ »
Εμ με καφέδες και νερά που βλέπω στις φωτό το κρύο δεν περνάει, ρακί θέλει!!! :wink:.
Αντε και του χρόνου. ::salut::

δεν ειχαν νερό ολα τα μπουκαλάκια   ::eusa_whistle:: ::eusa_whistle::

Αποσυνδεδεμένος piaggio250

  • Γιώργος Α.
  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 989
  • Τόπος: Ηράκλειο
  • Modelling for fun not for passion.
Απ: 10ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2016 (17-12-2016)
« Απάντηση #29 στις: Δεκεμβρίου 17, 2016, 09:36:57 μμ »
δεν ειχαν νερό ολα τα μπουκαλάκια   ::eusa_whistle:: ::eusa_whistle::

Τώρα μάλιστα ::kerasma::.

Αποσυνδεδεμένος prokroust

  • H.A.F. Fanatic
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 3229
  • Age: 51
  • Τόπος: Σαλαμίνα
  • Η Ελλάς πρέπει να Ζήσει κ θα Ζήσει..(Χ. Τρικούπης)
    • ModelMania
Απ: 10ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2016 (17-12-2016)
« Απάντηση #30 στις: Δεκεμβρίου 18, 2016, 12:38:39 μμ »
10 χρόνια σταθεροί στις παραδόσεις παιδιά. Εύγε Κ από μένα κρίμα που δεν μπορώ για άλλη μια φορά να είμαι εκεί. Το street modeling έχει γίνει θεσμός πλέον Κ έχει την χάρη του. Καλά Χριστούγεννα σε όλους
Κρουστάλλης (Πάκης) Προκόπης

Αποσυνδεδεμένος gtdeath13

  • Scale 1/32
  • *
  • Μηνύματα: 10046
  • Τόπος: Boavista
Απ: 10ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2016 (17-12-2016)
« Απάντηση #31 στις: Νοεμβρίου 28, 2017, 08:03:29 πμ »
Κε Αδμινιστρατοραααααααααα ε χμ γκουχου γκουχου  ::alarm:: ::pin:: ::pin:: ::alarm::

Tags: