Οταν εχεις φτιαξει αρκετα πολεμικα αεροπλανα .αρματα μαχης καναδυο πλοια μερικα αυτοκινητα αλλα κανενα πολιτικο αεροπλανο εχεις αρκετες επιλογες να βρεις ενα μοντελο.Οταν θαυμαζεις ενα συγκροτημα απο μικρη ηλικια εχεις ολη την δισκογραφια τους εχεις παει σε ολες τις συναυλιες στην Ελλαδα και σε δυο στο εξωτερικο εχεις ακετες επιλογες στο να παρεις ενα ακομα αντικειμενο με το λογοτυπο τους επανω.Οταν θελεις τωρα να τα συνδυασεις αυτα τα δυο τοτε εχεις μονο μια ειλογη.
1/144 IRON MAIDEN BOEING 747-400 ''ED FORCE ONE'' 
Αφου κοιταζα το κουτι αρκετη ωρα αποφασισα να το ανοιξω αφου περιεργαστικα τα κομματια που για να ειμαι ειλικρινης ειναι αθλια με πολυ φλας στραβια ατρακτος αλλα οταν φτανεις στις χαλκομανιες λες δεν πειραζει θα το παλεψω για ερθει η στιγμη που θα τις τοποθετησω.
Εκανα μια δοκιμη για το πως ειναι το κιτ

και μια δοκιμη εαν χωραει στην βιτρινα

Ας ειναι θα το αντιμετωπισω οταν και αμα το τελειωσω.
Η συνεχεια αφου τελειωσει το στοκαρισμα των παραθυρων που δυστηχως η ρεβελ δεν τα δινει σε διαφανο κομματι .