Αποστολέας Θέμα: Εξυπηρέτηση από Eduard  (Αναγνώστηκε 960 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος dimitrisap

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1274
  • Age: 58
  • Τόπος: Πολύκαστρο
Εξυπηρέτηση από Eduard
« στις: Σεπτεμβρίου 13, 2016, 08:25:47 μμ »
Πρόσφατα αγόρασα ένα 48αρι Fw190A-5 της Eduard. Ξεκίνησα φτιάχνοντας κινητήρα και κοκπιτ. Χάρη στο έτερον ήμιση, που κάνει καταπληκτική καθαριότητα στο σπίτι, εξαφανίστηκε ένα κομάτι απαραίτητο για τη συναρμολόγηση του κινητήρα! Έστειλα μύνημα στην εταιρία το Σάββατο, χθές μου ζήτησαν διεύθηνση και σήμερα μου είπαν ότι το πολύ σε 30 μέρες θα το έχω! Και οι 30 μέρες γιατί στέλνουν ανά 14 ημέρες περίπου. Πραγματικά εξαιρετικοί, και πολύ ωραία κιτ και σεβασμός στον πελάτη!Μπράβο τους!

Tags: